fbpx
פיטורים

חשיבות קבלת יעוץ פנסיוני מגורם אובייקטיבי

גאיה הנדל, אתר  /www.0404.co.il

אמנם לא כולנו עומדים לפרוש לפנסיה בעוד שנה, אך כל אחד מאתנו יגיע ליום הזה ואז כדאי שתהיה לו את האפשרות לצאת לפנסיה בכבוד. היות וחיסכון לפנסיה הוא תהליך של צבירה אז מובן מאליו שכמה שיותר מוקדם נתחיל את החיסכון, כך הוא יהיה גדול יותר כאשר נזדקק לו באמת. כאשר מדברים על יועץ פנסיוני הכוונה היא לסיוע של איש מקצוע אשר הינו אובייקטיבי לחלוטין ואינו עובד של איזו שהיא חברת ביטוח ו/או משוק קרנות פנסיה. חשוב שהאדם שמייעץ לא יקבל איזשהן טובות הנאה או בונוסים או עמלות בשל מכירת מוצר זה או אחר ושהוא לא יהיה מושפע משיקולים זרים. לנגד עיניו אמורים להיות רק האינטרסים של הלקוח – ותו לא!
את החיסכון יש לתכנן באופן כזה שייתן מענה נכון לכל המטרות אשר הגדיר הלקוח וכמובן אגב התחשבות במצב הכספי שלו. ישנן גם הטבות מס שונות אשר חלק מהצרכנים זכאים להם ויש להתחשב גם בהם. בנוסף הייעוץ הפנסיוני יבחן ויסייע במידה וישנו צורך בביטוחים אישיים שיתווספו לאלו הקיימים כאשר המטרה היא לספק הגנה במקרים של נכות, חולי, סיעוד ואפילו מוות.

מה עושה יועץ פנסיוני

היועץ בוחן את המצב העדכני של החסכונות הפנסיוניים שלכם ובנוסף גם את הביטוחים השונים אשר יש למשפחותיכם. הוא גם מגדיר ביחד אתכם את הדרך שבה תרצו לחסוך וכמובן מה הם הצרכים שלכם. את תהליך הייעוץ יכללו שאלות כמו:

מה יהיה היקף ההוצאות שידרשו לכם בגיל הפרישה.
מה הם מסלולי ההשקעה המתאימים ביותר.
אילו ביטוחים כדאי לעשות ומתי.
אירועים ומצבים קריטיים שונים אשר עלולים לקרות במשפחה ועוד.

בסיום תהליך הייעוץ יונפק דו"ח ייעוץ כולל אשר יציג את כל הנימוקים והאפשרויות אשר עומדות בפניכם.
הדו"ח יכיל השוואה בין מה שמתאים לכם לבין מה שקורה בשטח כרגע. בנוסף הוא יכיל גם את כל ההסברים במילים פשוטות כך שתוכלו להשיג את כל המידע הדרוש ולהחליט מה מתאים לכם.

יתרונות

כמו בכל שיטה גם בשיטת ייעוץ פנסיוני אובייקטיבית יש יתרונות רבים:

הייעוץ האובייקטיבי מספק מידע והמלצות בנוגע לחסכונות וביטוחים שונים בכתב.
יועץ אובייקטיבי מקבל את השכר רק מהלקוח שלו ולא זכאי לכל הטבה ממקור כל שהוא כתנאי להפיכתך ללקוח. הוא לא מקבל עמלה כל שהיא או ביטוח אישי כל שהוא.
ניתן על ידי הייעוץ לגלות ביטוחים שונים שהם מיותרים. בנוסף אפשר לשפר את החלוקה בין עלויות וחיסכון בין הפוליסות השונות.
הייעוץ עשוי לאפשר קבלת שירות בשני תחומים במידה וליועץ יש רישיון כפול לייעוץ פנסיוני וגם להשקעות.

איך לבחור יועץ…..

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר www.0404.co.il

פיטורים
תמיד כאן לשירותכם: