fbpx

אלטשולר שחם: "שוק המניות זה המקום הנכון להיות בו"

ארז וילף מנהל השקעות גמל ופנסיה באלטשולר שחם טוען שכל עוד הריבית אפסית (והיא תהיה כך שנים) יהיה מעבר כספים לשוק המניות; "הסגר כבר מתומחר במדדים; מניות הבנקים במכפיל הון של 0.6 אטרקטיביות; אנחנו מגדילים חשיפה למניות"

צחי אפרתי, אתר ביזפורטל

"שוק המניות זה המקום הנכון להיות בו. באלטשולר שחם אנחנו מגדילים חשיפה מנייתית גם אם זה מגדיל תנודתיות בטווח הקצר. למדנו לחיות איתה" כך אומר ארז וילף מנהל השקעות גמל ופנסיה באלטשולר שחם. הסיבה המרכזית לכך נובעת לגישתו מחוסר בחלופות השקעה וריבית אפסית.
לדבריו הסגר מתומחר בשוק המניות וכי הסבירות להורדת דירוג אשראי נמוכה לאור מדיניות דומה בשאר המדינות. מצד שני הוא אומר כי הממשלה צריכה לייצר וודאות למשקיעים ולמוסדיים ובכלל וודאות בנוגע לשאלות איך יוצאים מהסגר ובאיזה כלים ישתמשו הממשלה ובנק ישראל להחזיר את המשק למסלול. וילף מציין שעקב האכילס המרכזי זה העסקים הקטנים ושם בנק ישראל צריך למקד את הפוקוס ואת הנזילות – פשיטת רגל של בעלי עסקים קטנים תהווה נטל על המדינה בעתיד.

איך הסגר משפיע על השווקים ומה עשוי להשפיע על שוק המניות בתקופה הקרובה?
"הסגר מתומחר בשוק המניות ואג"ח. המשקיעים מבינים ומפנימים את הסגר. לאור הניסיון מהפעם הקודמת יש פחות פאניקה מהפעם הקודמת. ועיקר ההבנה שלנו זה לא איך יהיה הסגר אלא איך…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר אלטשולר שחם

תמיד כאן לשירותכם: