fbpx
חישוב

בחרתם בחיסכון? הכירו כמה מסלולי השקעה

החלטתם לתת לכסף שחסכתם לעבוד בשבילכם? אפילו בחרתם במוצר הפיננסי שהכי מתאים לכם, בין אם מדובר בתיק השקעות בנקאי, קופת גמל או פוליסת חיסכון בחברת ביטוח. אבל זה עוד לא נגמר ואתם מתלבטים כעת באיזה מסלול השקעה לבחור. מהן האפשרויות העומדות בפניכם ומה חשוב מאוד לדעת לפני שמחליטים? צפו

אלעד זוהר, אתר YNET

החלטתם לתת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם. זה לא אומר שאתם עשירים ברמות של ביל גייטס, אבל בכל זאת – יש סכום יפה בצד ואפשר לתת לו להתחיל לעשות קצת מתיחות.
אז אחרי שבחרתם במוצר הפיננסי הנכון לכם – בין אם מדובר בפתיחת תיק השקעות בבנק, בקופת גמל להשקעה או בפוליסת חיסכון של חברת הביטוח – עכשיו אתם צריכים לבחור מסלול. כל אחת מהחברות, הבנקים ובתי ההשקעות יציעו לכם מגוון של מסלולי השקעה. תמיד תמצאו שם, בתור התחלה, את המסלול הכללי – מעין ברירת מחדל של מסלולי השקעה. מדובר במסלול מגוון יחסית הכולל מכשירי השקעה שונים כמו מניות ואגרות חוב ושאמור להתאים לטווח רחב של האוכלוסייה.

מלבדו, חברות שונות יציעו מסלולים שונים בעלי שמות משתנים. מסלולי ההשקעה נבדלים בשתי קטגוריות עיקריות. הראשונה – רמת הסיכון, כלומר האם מדובר במסלול שלוקח סיכונים, ובהתאם יכול להניב רווחים גדולים יותר, או שמא מדובר במסלול סולידי שהתשואה בו נשמרת על אש קטנה, אבל יציבה יחסית. הבחירה הזאת תיאלץ אתכם להסתכל טוב טוב במראה ולהבין האם אתם אנשים שסיכון עושה להם טוב, או כאלה שצריכים יציבות ובטחונות?
הקטגוריה השנייה היא…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר YNET

חישוב
תמיד כאן לשירותכם: