fbpx
מחשב ונייד

התחזית ל -2021: לא רק S&P 500 – חשיפה למסלול מחקה מדדי חו”ל

משקיעים במדד ה – S&P 500 בוודאי מחייכים עכשיו. גם בשנה מטלטלת כל כך בכלכלה העולמית ובשווקי המניות, המדד האמריקאי הוכיח את עוצמתו בשנת 2020. מי שהאמין במדד בשנה האחרונה נהנה מעליות חדות ומסכים ירוקים, זאת למרות “שנת הקורונה”. אך האם המגמה צפויה להימשך?
ביקשנו ממנהל אגף המכירות שלנו, צחי בן דוד, להסביר לנו איך הוא רואה את הדברים ומה התחזית שלו עבור החוסכים לשנת 2021.

צחי בן דוד, מנהל אגף מכירות בהלמן-אלדובי בית השקעות

מדד ה – S&P 500 שהשיג בשנת 2020 תשואה חיובית של 18.4%, הראה את כוחו כאשר מניות בסקטור הטכנולוגיה כדמות פייסבוק, אפל, אמזון וחברותיהן, שכיום מחזיקות במשקל הגדול ביותר במדד, הובילו אותו לעלייה, זאת בעוד הסקטורים המסורתיים יותר נשארו מאחור ועדיין לא חזרו למשחק.

את עוצמת המדד האמריקאי זיהו בהלמן אלדובי כפוטנציאל משמעותי עבור קהל החוסכים במוצרים הפנסיוניים והעמידו לרשותם מסלולים המחקים את ביצועי המדד. הודות לתוצאות המרשימות של המדד לאורך השנים, אין פלא שהביקוש לחיסכון במסלולי מחקה מדד s&p500 בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל וההשתלמות צבר תאוצה בשנה האחרונה.

האם נכון להמשיך לדבוק רק ב”דוד סם” או גם לפזול למחוזות אחרים?

“הלהיט החם של 2020, מסלול מחקה מדד s&p 500 לא חייב להשתנות, רק צריך להוסיף לו עוד תבלינים…” ההסבר החל במשפט מחץ פיקנטי ששאב אותנו להקשיב להמשך הדברים של צחי.
“מרבית המומחים מבינים שכנראה שנת 2021 תאופיין כ”שנת תום קורונה” והמדדים המובילים יגיבו לכך בעליות, השאלה היכן ובאיזה סקטורים.
היציאה מהקורונה צפויה לשפר את הביצועים של השווקים מחוץ לארה”ב אשר מוטים פחות לטכנולוגיה ויותר לכלכלה מחזורית כמו פיננסים, אנרגיה, חומרי גלם ותעשייה”.

אז במה אפשר לתבל את החיסכון?

“כדי לקבל חשיפה מאוזנת יותר לשווקי המניות בעולם בעיקר בשנה זו, נביט על…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר בית השקעות הלמן אלדובי

מחשב ונייד
תמיד כאן לשירותכם: