fbpx
מיואש מול מחשב

אובדן כושר עבודה: חברות הביטוח דוחות לעיתים תביעות ללא הצדקה כדי לחסוך לעצמן תשלום פיצויים

עורך הדין יניר הראל שייצג בעברו חברות ביטוח טוען כי מניסיונו עולה שבמקרים רבים הן משקיעות משאבים אדירים בשביל לדחות תביעות ולחסוך לעצמן תשלומים. כעת הוא מייצג רק את התובעים ונהנה מהצלחות משמעותיות בתביעות אובדן כושר עבודה

אתר ישראל היום, בשיתוף עו"ד יניר הראל

ישראלים רבים מוצאים את עצמם נכנסים להליכים משפטיים נגד חברת הביטוח שלהם, לאחר שזו מסרבת לשלם את תגמולי הביטוח בגינם שילמו פרמיות במשך שנים ארוכות. בתחום אובדן כושר עבודה מדובר על תופעה נרחבת, שמכניסה את המבוטחים למצוקה כלכלית ממשית ומערבת גם תחושת עלבון וחוסר צדק.
“לצערי, חברות הביטוח משקיעות במקרים רבים משאבים אדירים כדי לא לשלם למבוטחים כסף”, אומר עורך הדין יניר הראל, אחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום הביטוח. הראל עבד במשך שנים במשרד גדול וידוע שבו ייצג חברות ביטוח, אך בשנת 2012 הוא עבר לצד השני, וכעת מייצג את המבוטחים עצמם ונאבק לפיצויים הוגנים עבורם.
במהלך השנים עו”ד הראל צבר רקורד הצלחות מרשים ביותר, שכן כל תביעת אובדן כושר עבודה שהוא הגיש הסתיימה בפיצויים עבור הלקוחות. לדבריו, “העבודה עבור המבוטחים מספקת הרבה יותר. בניגוד לעבודה עבור חברות גדולות, כאן אני מרגיש שניצחון שלנו משפיע לטובה על חייהם של אנשים”.
“חשוב לי שהמבוטחים יידעו שההחלטה של חברות הביטוח אינה הכרעה של בית משפט וניתן לערער עליה אם מוצאים סיבה מוצדקת עובדתית או משפטית. חברות הביטוח דוחות תביעות רבות ללא הצדקה אך כשהן נתקלות באדם שמחליט להיאבק על מה שמגיע לו – הן מבינות שהפעם השיטה לא עבדה ונאלצות לשלם”

קיבל 460 אלף שקל לאחר שבהתחלה נדחה
עו”ד הראל מספר על נ’ מאשדוד, שעבד במשך שנים כמנהל מכון כושר ונפצע קשה במהלך אימון. “נ’, כמו מרבית האנשים פנה ישירות לחברת הביטוח דרך מילוי טופס אובדן כושר עבודה. הוא נשלח לרופא תעסוקתי ובחוות הדעת שלו נכתב כי הא לא זכאי לפיצוי בגין אובדן כושר עבודה”.
נ’ החליט לא לוותר והגיע אלינו להתייעצות ומיד הבנו שיש פה תיק שבהחלט אפשר להילחם עליו ושהפיצוי יהיה משמעותי למרות הסירוב הראשוני…….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ישראל היום 

מיואש מול מחשב
תמיד כאן לשירותכם: