fbpx

זה הזמן לבדוק את קרן הפנסיה שלכם

 

כל אדם עובד ללא יוצא מן הכלל, מפקיד מדי חודש כסף לקרן הפנסיה שלו. אך האם כל אחד באמת יודע מהו הסכום המופקד לקרן שלו? או מעבר לכך, מהי המשמעות של קרן הפנסיה?

כתיבת מומחים, אתר ביזפורטל

נפגשנו עם מומחה הפיננסים, סער פילוסוף, על מנת לקבל את כל התשובות לשאלות שאתם חייבים לדעת. לפחות אם אתם רוצים ליהנות מעתיד כלכלי טוב יותר.
סער פילוסוף, נחשב כיום לאחד מהדמויות המוכרות והבולטות בעולם הפיננסי, בארץ וגם ברחבי העולם. כבר בגיל צעיר, החל פילוסוף את דרכו הפיננסית כאשר קרא כל ספר ומאמר אשר יכלו להעשיר אותו בידע רלוונטי שיקדם אותו בעוד צעד למטרה. אם תשאלו אותו איך ניתן להצליח ולהיות בשליטה כלכלית כל כך טובה, הוא תמיד יזכיר את השיטה הפיננסית איתה הוא הולך כבר שנים – התנהלות פיננסית נכונה מאפס, להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולבדוק איפה ואיך אתם יכולים להשתפר כלכלית ולחסוך עבור קרן הפנסיה
מהי קרן פנסיה?
ברוב השנים בהם אנו חיים, אנחנו נעבוד מדי יום למשך כמה עשורים טובים. נהנה משכר קבוע או עולה במקרה הטוב, ונוכל להתנהל פיננסית בצורה נוחה וחכמה ככל האפשר. אך מה קורה ברגע בו אנחנו כבר לא כשרים לעבודה וצריכים לצאת לפנסיה? ובכן, לשם כך נוסדה קרן הפנסיה.
מעבר ליום בו תפרשו לפנסיה, הקרן מכסה אתכם גם במקרים כמו אובדן כושר עבודה או פטירה. זאת על פי הגדרות….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

תמיד כאן לשירותכם: