fbpx

קרנות השתלמות כלליות: תחזית תשואות, מי המנצחות ומי המפסידות של השנה?

השנה של הקרנות ההשתלמות הכלליות

מיטב פרסמו את התחזית הכללית לתוצאות קרנות ההשתלמות והגמל לחודש דצמבר ולשנת 2021, מתוכה עולה כי קרנות ההשתלמות הכלליות עלו בממוצע בדצמבר בכ 1.7%+ ובשנת 2021 כולה עלו בממוצע בכ 14.2%+ כמעט פי 3 מהתשואה השנתית הממוצעת בחמש השנים ובעשר השנים שקדמו לה. היום אנו מביאים לכם את תחזית FUNDER AdvizerLand לתוצאות מנהלי הקופות בקרנות השתלמות כללי.

שנהב גולדברג, אתר funder.co.il

המספרים הנלחשים בתעשייה

"המספרים הנלחשים בתעשייה" שמגלמים בתוכם הערכות של פעילים וכן אינדיקציות מתוך הגופים מדברות על כך שתוצאות ההשתלמות הכללי בחברות הביטוח יעמדו ככל הנראה על כ 1.5%+ אולם בקרוב נהיה חכמים יותר עם נתונים מעודכנים יותר. אינדיקציות ראשונות מראות שזו באמת אחת מהשנים הטובות ביותר שעברו על כספי העמיתים ועל מנהלי הקופות בעשור האחרון. נכון לעתה יש לנו את תוצאות בתי ההשקעות ואת מגדל. ילין לפידות, מור, מיטב דש ומגדל מציגות תוצאות מצוינות לשנה החולפת כאשר גם דצמבר הוא חודש חזק
מאחורי הקלעים מתחוללת "מלחמת עולם" כפי שמגדיר אותה אחד הפעילים על "השיערוכים". בשנים האחרונות ההשקעות במוצרי השקעה לא סחירים (בבורסה) הלכה ותפסה תאוצה וכיום יש קרנות ששליש ואף יותר מהקרן מושקעת בנכסים לא סחירים כגון נדל"ן וחברות פרטיות (בהייטק).

כשבאים לבדוק את תשואת הקרן חייבים לבדוק את שווי הנכסים הלא סחירים ובסוף השנה במיוחד יש גמישות גדולה יותר. המעריכים……

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

 

 

תמיד כאן לשירותכם: