fbpx
מיואש מול מחשב

הכירו את מדד השירות של רשות שוק ההון בחיסכון הפנסיוני

מאז 2014 מפרסמת רשות שוק ההון את מדד השירות בחיסכון הפנסיוני, המדרג את איכות השירות שמעניקות קרנות הפנסיה בתעשייה. איך מחשבים את המדד וכיצד הוא יכול לסייע לכם לבחור את קרן הפנסיה שלכם?

מגזין בית השקעות אלטשולר שחם

רוב החוסכים כבר יודעים היום שאחד הפרמטרים החשובים בבחירת קרן פנסיה הוא כמובן הביצועים שלה לאורך זמן, כך שהיא תוכל לאפשר לחוסכים קיום נאות לאחר הפרישה. עם זאת, פרמטר חשוב ומשמעותי לא פחות הוא איכות השירות שקרן הפנסיה מעניקה לעמיתיה. אחרי הכל, מדובר בחיסכון של עשרות שנים, שבמהלכו כנראה נצטרך להתקשר עם קרן הפנסיה ולבצע שינויים כאלה ואחרים. לכן, טיב השירות שנוכל לקבל מהחברה שמנהלת את הפנסיה בעבורנו, הוא חשוב ומשמעותי.

במטרה לסייע לחוסכים בתחום החיסכון ארוך הטווח להשוות את איכות השירות בקרנות הפנסיה, החל משנת 2014 רשות שוק ההון מפרסמת מדי שנה את מדד השירות, ובו היא מדרגת את קרנות הפנסיה השונות. בכל שנה מפרסמת רשות שוק ההון את מדד השירות בקרב חברות החיסכון הפנסיוני, שבו נמדדות החברות על טיב השירות שהן נותנות לחוסכים. המדד מורכב משביעות רצון הלקוחות, תלונות הציבור וזמני המענה הטלפוני. בשנים האחרונות חברות הפנסיה עצמן וגם החוסכים, נותנים למדד השירות חשיבות רבה, שכן הוא מהווה קריטריון משמעותי בבחירת קרן הפנסיה. בנוסף, לאורך השנים אפשר לראות שיפור ניכר ברמת השירות בתעשייה כולה….

ממה מורכב למעשה מדד השירות של קרנות הפנסיה?1
1. שביעות רצון הלקוחות….
2. תלונות הציבור…
3. עמידה ב…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר בית השקעות אלטשולר שחם

מיואש מול מחשב
תמיד כאן לשירותכם: