fbpx
צעיר במחשב

מה צריך לדעת על קרן פנסיה?

מאיזה גיל כדאי להתחיל לחשוב על הפנסיה שלך? גם אם מחכים לך עוד עשורים שלמים עד לפרישה, התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית – כמה שיותר מוקדם

אתר ישראל היום, בשיתוף קלי

מידת הרווחה וטווח האפשרויות שימתינו לך עם זכאותך לפנסיה תלויים במידה רבה בתוכניות שייעשו היום. עלינו להצטייד בחשיבה אסטרטגית, למפות היטב את הצרכים, את אורח החיים ואת הנכסים שעומדים לרשותנו ולזהות אתגרים בדרך לחיסכון שלנו מבעוד מועד. כך, נוכל להבטיח שברגע האמת, נהיה ערוכים לכל תרחיש ונוכל למצות את המיטב מהחיסכון הפנסיוני שלנו. אז למה בעצם הפנסיה כל כך חשובה וכיצד נבחר בקרן האידיאלית? אלו כמה דברים שחשוב שנדע.

מדוע הפנסיה היא אחד מאפיקי ההשקעה החשובים ביותר שלך?
לעתים קרובות, אנו שומטים את החיסכון הפנסיוני שלנו ממערך הנכסים להשקעה שלנו. רבים מקלים בחשיבותו ואינם מחשיבים אותו לאפיק השקעה. עם זאת, מדובר באחד ממכשירי החיסכון החשובים ביותר שיעמדו לרשותך ואנו מושקעים בו רוב החיים הבוגרים שלנו. על אף שבמוצרים אחרים כמו קרנות השתלמות, קופות גמל וביטוחי מנהלים אנו יכולים לא פעם ליהנות מתנאים טובים יותר, קרן הפנסיה מעניקה לך יתרון אחד חשוב שאין לזלזל בו – הרכיב הביטוחי. הפנסיה שלך אינה מכסה אותך רק עם הגיעך לגיל פרישה, אלא עומדת לרשותך במקרים של אובדן כושר עבודה, או פטירה חלילה. משמעות הדבר היא שיש לך רשת ביטחון פיננסית חשובה השומרת אל יציבות המשפחה אל מול כל אתגרי החיים.

איך בוחרים בקרן הפנסיה המושלמת עבורנו?….
איכות השירות….
העלויות שלך….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ישראל היום

צעיר במחשב
תמיד כאן לשירותכם: