fbpx
מסדרון בית חולים

שרק נהיה בריאים: האם בקרוב יגיע סוף לביטוחי הבריאות?

כוונת הרגולטור לבצע רפורמה בשוק ביטוחי הבריאות, כדי למנוע מצב של ביטוח כפול, הוציאה למערכה את סוכני הביטוח: "מקווה שלא ייפגעו בצרכן הסופי" אומרת יו"ר הוועדה לבריאות בלשכת סוכני הביטוח

ליאת רון, אתר וואלה

לכל אלה מאתנו שמחזיקים בפוליסות של ביטוחי בריאות, כדאי לדעת: מבטחי המשנה, החברות שחולקות בסיכונים ונותנות לחברות הביטוח גב כלכלי במקרה של קטסטרופה, החליטו לצאת מהשוק גם בישראל. עכשיו מזהירים סוכני הביטוח, שגם ביטוח הבריאות הפרטי בדרך להיעלם מהעולם.
בלשכת סוכני הביטוח מביעים דאגה עמוקה מהיום שבו אזרחי ישראל לא יוכלו לקנות ביטוח בריאות פרטי, שלטענתם קרוב מתמיד, על הרקע הצהרת חברת ביטוח המשנה "סוויס ריי", המבטחת את חברות הביטוח וחולקת איתן בסיכונים במקרה של קטסטרופה, על כוונתה לעלות את התעריף שהיא גובה מחברות הביטוח, זאת על רקע הרפורמה בביטוח שאמורה להיכנס לתוקף בינואר 2023.
גורם בענף הביטוח טוען שאין מקום לתבהלה ואין גם מקום להשוות בין היעלמותו מהשוק של הביטוח הסיעודי, שבו אכן קיימת בעיה קשה (שאמורה להיפתר עם הקמת הממשלה הבאה), למה שקורה בתחום ביטוחי הבריאות…..

מהי הרפורמה בביטוחי הבריאות?

הרפורמה שמקדם הממונה על הביטוח, אמורה לשים סוף לכפל ביטוחי הבריאות של אזרחי ישראל, מחדל שפועל לטובתן של חברות הביטוח. המבוטחים פונים אוטומטית קודם לקופות החולים על מנת לקבל שירותים רפואיים ונמנעים מלהפעיל את ביטוח הבריאות הפרטי. וכמובן שכאשר הפוליסה לא פעילה, חברות הביטוח מרוויחות.
במסגרת הרפורמה תוצע לצרכנים פוליסה בסיסית זולה ואחידה, של השתלות, טיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מחוץ לסל וניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל.

הפוליסה האחידה תאפשר…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר וואלה!

 

מסדרון בית חולים
תמיד כאן לשירותכם: