fbpx

ביטוח סיעודי: חברת הביטוח הסתבכה ותשלם מאות אלפי שקלים

לאחר שסירבה לשלם אפילו לא שקל אחד, תיאלץ חברת ביטוח לפצות את יורשיו של החולה הסיעודי בכ-200 אלף שקלים
כפיר אדר, אתר ice.co.il

תביעה אותה הגישה לאחרונה עו"ד לירון ביבר הררי, ממשרד עו"ד ביבר לקואה חייקין הררי – חושפת סיפור מקומם. על פי התביעה, קשיש סיעודי, שנפטר באפריל השנה בגיל 95, אובחן בשנת 2019 כחולה אלצהיימר, ונזקק לעזרה צמודה בכל הפעולות היומיומיות הבסיסיות. במהלך תקופה זו, משפחתו לא פנתה לחברת הביטוח בבקשה לקבל קצבת סיעוד עבורו, ועשתה כן, לראשונה, רק זמן קצר לפני מותו.
בעוד המשפחה ביקשה בפנייתה להכיר במצבו הסיעודי של המנוח על פני תקופה של שלוש שנים, חברת הביטוח, מצידה, נאותה להכיר בזכאותו של המנוח לקצבת סיעוד רק ממועד הגשת התביעה על ידי בני המשפחה. מאחר שהקשיש נפטר בטרם חלפה תקופת ההמתנה של 60 הימים הקבועה בפוליסה, חברת הביטוח סרבה לשלם למשפחה אפילו לא שקל אחד בלבד. גם פניה חוזרת של המשפחה לחברת הביטוח נתקלה בסירוב מוחלט.
בצר להם, פנו בני משפחתו של הקשיש המנוח אל עו"ד ביבר-הררי, אשר הגישה בשמם תביעה נגד חברת הביטוח, שבה נטען, כי על פי תנאי הפוליסה, הוא היה זכאי לתגמולים משנת 2019 לפחות, שכן מאז ועד שהלך לעולמו באפריל השנה, הוא ענה להגדרה "תשישות נפש" בפוליסה.
עוד נטען, כי מאז אובחנה מחלת האלצהיימר בגופו, הוא נזקק לעזרה בניידות, בהלבשה, ברחצה, באכילה ובשתייה ובמעבר מישיבה לעמידה, השתמש בטיטולים בשל אי שליטה של סוגרים, סבל מירידה בזיכרון, מבלבול ומחוסר התמצאות בזמן ובמקום, ולפיכך נזקק להשגחה צמודה 24 שעות ביממה.
בתביעה דרשה עו"ד ביבר-הררי, שחברת הביטוח תשלם למשפחת המנוח את תגמולי הביטוח בגין התקופה בה המנוח היה סיעודי, וכן החזר של דמי הביטוח שנגבו ממנו במשך שלוש שנות מחלתו. לאחרונה…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ICE.CO.IL

תמיד כאן לשירותכם: