fbpx

יועץ פנסיוני – מה כדאי לדעת?

נטייה של רבים, עצמאיים אבל במיוחד שכירים – היא להסתכל על הפנסיה משל הייתה משהו שקורה מעצמו. ישראלים רבים אינם יודעים להיכן מופרשים כספי הפנסיה שלהם ואלו שכן יודעים, מתקשים להבחין בין ההגדרות השונות.

אתר ישראל היום

אפשר להבין אותם: נתוני הכספים המופרשים לפנסיה יכולים להיות מאתגרים במיוחד, ועל אחת כמה וכמה בימים בהם קשה עד בלתי אפשרי להבין אילו סכומים מעורבים בהפרשה לפנסיה.

ילדים זה שמחה
בינינו, מי רוצה "ליפול על הילדים" בשנים המאוחרות יותר? נכון, כולנו זקוקים למשפחה סביבנו, אבל כשהטיפולים הרפואיים הולכים ומתרבים ויש צורך במישהו שילווה אתכם באופן קבוע, האם לא תעדיפו לשמור על העצמאות שלכם ואת זמני האיכות לביקורים משפחתיים?

בעידן הנוכחי, יוקר המחיה הולך ועולה משנה לשנה. נכון, גם השכר עלה במידה מסוימת אולם ביחס להוצאות השגרתיות ועלות הסל הקבוע בישראל, מדובר בהפרשים משמעותיים. אם עד היום לא פניתם לשירותי ייעוץ פנסיוני, הגיע הזמן לעשות וכל המקדים, הרי זה משובח.
יפה שעה אחת קודם
בכל הנוגע לשירותי הייעוץ הפנסיוני, ישנה חשיבות משמעותית לזמן. ככל שתקדימו את ההתייעצות עם נותן שירותים פנסיוני, כך תקדימו להיטיב את איכות החיים שלכם בשנים המאוחרות יותר. בינינו, פעילים כיום בשוק אינספור משווקים ויועצים פנסיוניים, לרבים מהם ידע חיוני שיאפשר לכם להפריש כספים בצורה חכמה יותר ואחרים פשוט ינסו לגרום לכם להשתכנע לרכוש מוצר זה או אחר.
כדי להימנע ממצב בו אתם מקבלים סכומים פחותים מאלו שביכולתכם לקבל, רצוי לפנות אל האנשים הנכונים ולקבל את מקסימום המידע הרלוונטי לכם. למעשה, יועץ פנסיוני מנוסה ואובייקטיבי יעניק לכם את הייעוץ האולטימטיבי: משמעות הדבר היא
שאולי תחילה תשלמו סכום גבוה יותר, אבל לא פחות חשוב הוא שתקבלו את הייעוץ המקיף ביותר לצרכים שלכם…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ישראל היום

תמיד כאן לשירותכם: