fbpx
מסדרון בית חולים

פיצוי לא רק מהביטוח הפרטי: ביטוח לאומי בבשורה חדשה

הביטוח הלאומי הודיע כי יכיר וישלם פיצוי לנפגעי תאונות אישיות המבוטחים בביטוח פרטי.
בנוסף, הוחלט כי מי שפנייתו נדחתה בעבר, בקשתו תיבחן בשנית וישולם לו רטרואקטיבית ובאופן אוטמטי הפיצוי לחשבון הבנק

אתר מעריב

בשורה לאזרחים: הביטוח הלאומי הודיע היום (שלישי) כי הרחיב לאחרונה את הסיוע, ובמסגרתו יכולים נפגעי תאונות אישיות לקבל גמלה גם אם אדם מבוטח בביטוח פרטי. זאת למרות שבביטוח הלאומי לא הייתה אפשרות לקבל גמלה וגם פיצוי מגורם אחר במקביל, במסגרת תאונות אישיות.
גמלת תאונות אישיות ניתנת למי שנפגע בביתו, בחופשה או בשעות הפנאי ובעקבות הפציעה איבד את יכולתו להשתכר. תנאי הזכאות, בין היתר, לגמלה הם: אזרח שעבר את גיל 18 ועדיין לא הגיע לגיל פרישה, תאונה שפגעה בכושר התפקוד הן לשכיר, הן לעצמאי, למי שאינו עובד כלל ולמנהלות משקי בית. בעבר, במיוחד עצמאיים, שהחוק לא מעניק להם 'ימי מחלה', והיו מבטחים את עצמם בביטוחים פרטיים, היו מקבלים פיצוי רק מהביטוח הפרטי. כיום ניתן להגיש בקשה לביטוח הלאומי, גם אם ישנו פיצוי מביטוח פרטי ולקבל תשלום מהארגון.בנוסף, הוחלט כי כל מי שפנייתו נדחתה בעבר, בקשתו תיבחן בשנית וישולם לו רטרואקטיבית ובאופן אוטומטי הפיצוי לחשבון הבנק. מבדיקה של הביטוח הלאומי נמצאו מאות תיקים, ש-75% מהם נמצאו זכאים וישולמו לאזרחים עשרות אלפי שקלים בגינם. מבין התיקים שכבר שולמו – נמצא מקרה של תאונה אישית של אזרחית שנפצעה במהלך…..
בביטוח הלאומי מציינים כי גמלת תאונות אישיות כמעט ולא מנוצלת ואינה מבוקשת על ידי אזרחים ישראלים וכי היו מעוניינים שהציבור יממש את זכאותו ל…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר מעריב

מסדרון בית חולים
תמיד כאן לשירותכם: