fbpx
צעיר במחשב

פלטפורמה דיגיטלית של רשות המיסים תאפשר דיווח מקוון על עזיבת מקום העבודה

רשות המסים, מערך הדיגיטל הלאומי, ורשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון ישיקו פלטפורמה דיגיטלית וחדשנית להסדרת כספי הפיצויים בעת עזיבת מקום עבודה. נכון להיום, מעסיקים ועובדים נדרשים לדווח באמצעות מילוי טפסי נייר אודות הסכומים והזכויות שהועמדו לרשות העובד ובחירותיו של העובד בנוגע לכספי המענק כדוגמת משיכת הכספים בפטור, או ייעודם לקצבת פנסיה

נחמן שפירא, אתר ביזפורטל

 

פלטפורמה דיגיטלית חדשה תאפשר דיווח מקוון על עזיבת מקום עבודה לשכירים ולמעסיקים.

כידוע כיום, בעת פרישה מהעבודה, אם בשל יציאה לפנסיה או בשל התפטרות או פיטורים, יתכן שהעובד זכאי למענק פרישה, המורכב מפיצויי פיטורים וכל תשלום אחר או זכות הנובעים מהפרישה. נכון להיום, מעסיקים ועובדים נדרשים לדווח לרשות המסים באמצעות מילוי טפסי נייר אודות הסכומים והזכויות שהועמדו לרשות העובד ובחירותיו של העובד בנוגע לכספי המענק כדוגמת משיכת הכספים בפטור, או ייעודם לקצבת פנסיה.

רשות המסים, מערך הדיגיטל הלאומי, ורשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון ישיקו פלטפורמה דיגיטלית וחדשנית להסדרת כספי הפיצויים בעת עזיבת מקום עבודה. כחלק מההיערכות לעליית המערכת לאוויר לקראת סוף 2023, פנתה היום רשות המסים לציבור המעסיקים עם מידע והנחיות בנוגע להעלאת המידע הנדרש למערכת.

הפלטפורמה הדיגיטלית שפותחה על ידי יחידת שע"מ וחטיבת שומה וביקורת ברשות המסים בשיתוף עם מערך הדיגיטל הלאומי ורשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, תהווה חלופה לתהליך המתבצע כיום באמצעות…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

 

צעיר במחשב
תמיד כאן לשירותכם: