fbpx
מסדרון בית חולים

בטוחים שאתם לא משלמים פעמיים על אותו ביטוח? כך תבדקו

הרפורמה שעושה סדר בבלגן של ביטוחי הבריאות הפרטיים נכנסה לתוקף – אבל חברות הביטוח עדיין לא הפנימו את המציאות החדשה • מה תעשו כדי לחסוך עד מאות שקלים בהוצאה החודשית

גל חן, אתר MAKO.CO.IL

שימו לב לנתון המדהים הזה: אחד מכל שבעה ישראלים, לפי הערכות, משלם פעמיים על אותו הביטוח. חברות הביטוח הפרטיות אלופות בזה: לשווק לנו חבילות עמוסות בכיסויים, כל אחת שונה מקודמתה, באופן שלא מאפשר להשוות ולהבין האם אנחנו משלמים כפול.

המחיר שמשלם הציבור על הכפילות הזו נאמד בכ-750 מיליון שקל בשנה.

CHNHO TKV התחילה הרפורמה שתשנה את כל זה. בלי חבילות מבלבלות יותר. הכול פשוט, ברור ואחיד.

לכל אחד מאיתנו יש ביטוח בריאות חובה שהוא רוכש מקופת החולים. בנוסף לביטוח הזה אנחנו יכולים לקנות מקופת החולים ביטוח בריאות משלים כמו כללים מושלם או מכבי שלי. הביטוח המשלים מכסה עוד דברים במחיר יחסית נמוך.

בנוסף אנחנו יכולים לקנות ביטוח בריאות פרטי מחברות הביטוח. אבל פה כבר מתחילים ללכת לאיבוד. חברות הביטוח הציעו לנו אינסוף פוליסות וחבילות שמכסות המון המון דברים והיה קשה להשוות ביניהן מה שאומר שלא פעם שילמנו כמה פעמים על אותו הדבר.

עכשיו כל זה משתנה. הרפורמה החדשה דורשת מחברות הביטוח להציע לנו חבילות קבועות שאפשר יהיה להשוות ביניהן. קודם כול הן יציעו לנו ביטוחים בסיסיים ואחידים לדברים שלא מכוסים היום בקופת החולים: השתלות, ניתוחים בחול, תרופות שמחוץ לסל.

מעל לשלוש התוספות האלו אפשר יהיה לרכוש גם ביטוח פרטי לניתוחים בארץ, בשלוש רמות שונות של השתתפות עצמית.
השכבה הבאה היא כבר….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר MAKO.CO.IL

 

 

מסדרון בית חולים
תמיד כאן לשירותכם: