fbpx
צעיר במחשב

באיזו חברת ביטוח מקבלים את השירות הטוב ביותר?

כמה זמן חיכיתם לנציג טלפוני בחברת הביטוח? מי חברת הביטוח שרמת השירות שלה בביטוחי רכב היא הגבוהה ביותר? מי בביטוחי בריאות? מדד השירות של חברות הביטוח לשנת 2023 מגלה מי מתייחסת ללקוחות, וגם מי החברות הגרועות ביותר

רונית מורגנשטרן, אתר MAKO.CO.IL

מה מצב השירות בחברות הביטוח? טעון שיפור לפי מדד השירות של חברות הביטוח שפורסם היום על ידי רשות שוק ההון. על פי הנתונים בתחום ביטוח הרכב, 40% מהחברות קיבלו ציון נמוך מהממוצע.

בשנת 2023 שילמו חברות הביטוח סכום של כ-15 מיליארד שקל בגין תביעות ביטוח כללי לפי ההתפלגות הבאה: תביעות רכב רכוש (כ-9 מיליארד), רכב חובה (כ-5 מיליארד) וביטוח מבנה לדירה (974 מיליון). בשנת 2022 שילמו החברות סכום של כ-13.5 מיליארד שקלים. על תביעות בביטוחי בריאות וסיעוד שילמו החברות בשנת 2023 כ-9 מיליארד שקלים, לעומת כ-7.3 מיליארד שקלים ב-2022.
מדד השירות בחברות הביטוח מורכב מחמישה רכיבים:

תשלום תביעות (40% מהציון) – אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן.
שביעות רצון והמלצת לקוחות (30% מהציון) – מידת שביעות הרצון מהשירות והמלצת הלקוחות על חברות הביטוח. המדד מורכב מ: 80% סקרי שביעות רצון באמצעות סקרים טלפוניים ו-20% סקרי שביעות רצון באמצעות הודעות כתובות (SMS).
תלונות ציבור (15% מהציון) – כמות הפניות שנפתחו נגד חברת הביטוח וכמות הפניות שבגינן ניתן סעד לפונה.
זמני מענה (10% מהציון) – מהירות מתן מענה טלפוני במוקדי השירות של חברות הביטוח.
כלים דיגיטליים (5% מהציון) – האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית.

חברות שקיבלו את הציונים הטובים ביותר בשירות….
חברות שקיבלו את הציונים הנמוכים ביותר בשירות…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר MAKO.CI.IL

 

 

צעיר במחשב
תמיד כאן לשירותכם: