fbpx

הפרש של מאות שקלים למשפחה – האותיות הקטנות שמייקרות את ביטוח הנסיעות לחו"ל

האם ביטוח הכבודה כולל גניבה של מחשב נייד או מצלמה ואיך ניתן להוזיל משמעותית את הביטוח לרכב שכור? הפערים במחירי הביטוח בין החברות השונות משמעותיים ויכולים להגיע עד לכ-60% לאותו סוג של ביטוח בכל יעד. אלה הדברים שצריך לשים אליהם לב

איריס ליפשיץ-קליגר, אתר YNET

רוב האנשים לא בודקים ואינם משווים בין הכיסויים השונים שמציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח מורכב מסעיפים שונים, כמו איתור חילוץ, כיסוי רפואי, כיסוי ביטול/קיצור טיסות ועוד, שמשפיעים על המחיר ועל היקף הכיסוי. בבדיקה שביצעו בוובי (Wobi), אתר להשוואת וקניית מוצרי ביטוח, נמצאה שונות גדולה בין חברות הביטוח שמציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל. הפערים במחירים משמעותיים ויכולים להגיע עד לכ-60% בין החברות השונות לאותו סוג של ביטוח בכל יעד. משפחה שתבדוק היטב את פרטי הפוליסה תוכל לחסוך סכומים ניכרים של מאות שקלים על הביטוח לחופשה הבאה שלה.

על פי מומחי הביטוח של וובי, אלו האותיות הקטנות והכיסויים שכדאי לשים לב אליהם שנגשים להשוות או לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטול / קיצור טיסה: מדובר בסעיף שהפך לנפוץ בתקופת הקורונה שבה במצב של חולי נדרשנו לבטל את הטיסה. חשוב לציין, בימים אלו סעיף זה מתקיים במקרים של צו 8, מוות או אירוע רופאי חמור של המבוטח או של קרבה ראשונה או אירוע נזקי שהתקיים בביתו של המבוטח כגון שריפה, שיטפון, נזק בזדון על ידי אחר ועוד. במקרה של ביטול טיסה בעקבות מלחמה, הפיצוי עבור הטיסה יגיע מחברת התעופה כאשר בכל הנוגע לבתי מלון, במצב של חשש מומלץ לבצע מראש הזמנה עם אופציה לביטול. בנוסף, במצב זה ניתן לבטל את הפוליסה שנרכשה ולקבל עבורה החזר מלא.

ביטוח רכב שכור: נסיעה ברכב בחו"ל מגבירה את החשיפה לתאונה לאור הכבישים החדשים והרגלי הנסיעה השונים שעלינו להסתגל עליהם. גם כאן ניתן לחסוך משמעותית בעזרת ביטול השתתפות עצמית דרך חברת הביטוח בעת סגירת הפוליסה ולא דרך חברת ההשכרה ועל ידי השוואה בין ההצעות השונות. במקרה זה מדובר בהפרשים שיכלים להגיע גם ל….

מהירות קבלת החזרים מהביטוח….

זמינות ומהירות השירות במקרי חירום רפואי בחו"ל: האם קיים שירות טלפוני זמין 24/7 או אפליקציה לשירותי חירום? נגישות חברות הביטוח ברגעי חירום יכולה להיות קריטית.
לאחר הקיץ הקודם שבו מאות נוסעים איבדו את הכבודה, היום כיסוי ביטוח כבודה….

צריך לשים לב לעלות הביטוח, גובה הכיסוי, גובה השתתפות עצמית והתאמה של הכיסויים לצרכים המסוימים…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר YNET

תמיד כאן לשירותכם: