ילידי שנות ה-90 והאלפיים מתקשים לתכנן קדימה, אז מה עושים כדי להנגיש להם חשיבה על חיסכון ארוך טווח? בכירת "קבוצת קלי" ליטל עשאל עם כל התשובות. צפו בראיון
אתר כלכליסט, בשיתוף קבוצת קלי
רוצים לשמוע צרצרים? תשאלו את דור ה-Z מה הם עושים כדי להגדיל את הפנסיה שלהם. ה"זילניאלס", ילידי שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 שנמצאים כיום בשנות העבודה הראשונות שלהם, מגלים רמת עניין נמוכה במיוחד בכל מה שקשור לכסף, השקעות וכמובן פנסיה – בה הם רואים בעיה של עוד 50 שנה ולכן כזו שכלל לא נוגעת להם.
האם זה משהו שבכלל אפשר לשנות? ומה אפשר בכלל לעשות כדי לגרום להם לשנות גישה ולדאוג לעתיד הכלכלי שלהם? בשביל לענות על כל זה ביקשנו לשוחח עם ליטל עשאל, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בקבוצת קלי, העוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני עם למעלה מ-70 אלף לקוחות. לליטל ניסיון רב בעבודה עם לקוחות צעירים, והיא הגיעה לראיון עם שלל עצות וטיפים לבני הדור הזה ולהוריהם המודאגים.
לחץ כאן לצפיה בסרטון באתר כלכליסט