fbpx

מדריך קצר לביטוחי נסיעות לחו"ל שאפשר לרכוש בתקופת הקורונה – הראל מול פספורט

כרגע רק 4 חברות מוכרות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללות התייחסות למחלת הקורונה – כלל, מגדל, הראל ופספורט קארד
תעריפי הראל ביטוח זולים משמעותית מאלה של פספורט קארד
וגם מדריך קצר לגבי ביטוחי הנסיעות לחו"ל שאפשר לרכוש בתקופת הקורונה

אתר FUNDER.CO.IL

הראל נותנת נוקאאוט לפספורט קארד בתעריפים החדשים של פוליסת הנסיעות לחו"ל החדשה שלה, לתקופת הקורונה.

כרגע רק 4 חברות מוכרות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללות התייחסות למחלת הקורונה – כלל, מגדל, הראל ופספורט קארד. מגדל אינה מבטחת למדינות אירופה וארה"ב. כל האחרות אינן מבטחות באופן גורף את ארה"ב, ומחריגות מדינות אחרות הנחשבות "שחורות" בשפת תחלואת הקורונה.

על פי לוח התעריפים של הפוליסה החדשה של הראל, אין דיפרנציאציה בהתאם למדינת היעד, כמו בפספורט קארד, שהתעריף תלוי בכך אם המדינה "ירוקה", "כתומה" או "אדומה".

הראל לא מגבילה את רכישת הפוליסה בגיל (ניתן לרכוש עד גיל 95), אך התעריפים גבוהים משמעותית מגיל 66 ומטפסים עד 17.55 דולר ליום בגילאי 86-95. עד גיל 60 ההתייקרות של תעריפי הראל היא ממש מינורית. התעריפים תלויים גם בקיומן של מחלות רקע, כמו בפוליסה הישנה.

פספורט קארד מגבילה בימים אלה גם את התקופה המרבית לביטוח לכול המבוטחים ל-30 יום, ואילו הראל מאפשר לרכוש את הביטוח ל-עד 45 יום לגילאי 0-60, אך הרבה פחות ככול שהגיל עולה.

שתי החברות מאפשרות רכישת כיסוי לביטול טיסה עקב חום, כניסה לבידוד ותסמיני קורונה, שהתגלו לפני העלייה למטוס. ההחזר בפוליסה הבסיסית מוגבל ל-400 דולר. כלל אינה מאפשרת בשלב זה בכלל לרכוש כיסוי לביטול טיסה מסיבה כלשהי.
להלן תעריפי הפוליסה הבסיסית החדשה של הראל ביטוח….

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

 

תמיד כאן לשירותכם: