fbpx

עורך דין תאונות עבודה – המדריך לכל מה שצריך לדעת בנושא לשנת 2020

תאונות עבודה הן שכיחות ויכולות לקרות לכל אחד מאיתנו • מהי תאונת עבודה, מתי ניתן לתבוע בגינה ואת מי, איך מגישים תביעת תאונת עבודה לביטוח לאומי בליווי עורך דין, מה הזכויות המגיעות לנפגע עבודה ועוד..

עו"ד מורן שמש דהן ועו"ד אייל פייפר, אתר גלובס

תאונת עבודה יכולה לקרות לכל אחד. בשל העובדה שאנו נמצאים שעות רבות בעבודה, במהלך כל השבוע, גדל הסיכוי שנהיה חשופים למקרה מסוג תאונת עבודה – פגיעה בעבודה – ואולי נזדקק לייעוץ מקצועי של עורך דין מנוסה בתחום תאונות העבודה שיידע לכוון אותנו כיצד למצות את מלוא הזכויות שלנו לאחר פגיעה בעבודה.
במידה וחוויתם פגיעה בעבודה לדוגמה כתוצאה מתאונת דרכים בדרך לעבודה, נפילה בעבודה או כל פגיעה אחרת וברצונכם לדעת מהו הפיצוי על תאונת עבודה ומהן הדרכים לדרוש אותו – ריכזנו עבורכם רשימה של משימות חשובות טרם הגשת התביעה.

מהי תאונת עבודה?

תאונות עבודה עשויות להתרחש בכל סוגי העבודות, בין אם מדובר בעבודה פיזית ובין אם לאו ולכן, חשוב כי כל עובד יהיה מודע לזכויותיו, במקרה וחלילה הוא נפגע בשל תאונת עבודה.
לאור המקרים הרבים של תאונות עבודה, ובשל העובדה כי מדובר באירוע פתאומי ולא צפוי אשר עשוי לפגוע קשות בעובד ובפרנסתו, עומדות לנפגעי תאונות עבודה זכויות רבות אותן ניתן לקבל מהמוסד לביטוח לאומי….
ביטוח לאומי תאונת עבודה – בנוסף לסעיף 79 לעיל, סעיף 80(1) לחוק ביטוח לאומי קובע תאונת עבודה שהיא גם תאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או בחזרה ממנה – טופס 250 תאונת עבודה.
כלומר, מביתו של העובד,….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר גלובס

תמיד כאן לשירותכם: