fbpx
כנסת ישראל

ברקת: נייצר פוליסות ביטוח בריאות זהות – כמו לחם אחיד

יו"ר רשות שוק ההון הציג בכנס עדיף את תוכניותיו לטיפול בכשלים בשוק ביטוחי הבריאות: "נדרוש שתהיה פוליסה אחידה על כל הפרקים, בלי אבחנות בין אדם לאדם. שתהיה נגישה וזולה יחסית. נרחיב את הפיקוח על מוקדי המכירות"; ברקת מתכנן לייצר רישיון נפרד לתחום מכירת ביטוחי בריאות

עירית אבישר, אתר כלכליסט

יו"ר רשות שוק ההון ד"ר משה ברקת הציג את התוכניות שלו לשיפור המצב בעולם ביטוחי הבריאות. "אנחנו רוצים פוליסה אחידה באמת, על כל פרקי הפוליסה, לא כמו היום שרק פרק הניתוחים אחיד ואז ביטוחים קבוצתיים למשל, ואחרים, יוצרים הבחנות בין אדם לאדם. אנחנו רוצים אחיד כמו לחם אחיד – פוליסה שהיא נגישה וזולה יחסית, כאשר המיקוד הוא בכיסוי אירועי קטסטרופה", אמר ברקת בכנס הבריאות והסיעוד של עדיף.

יחד עם זאת ברקת הדגיש כי פוליסה זו לא תהיה הפוליסה היחידה שניתן יהיה לשווק, וניתן יהיה לרכוש בנפרד הרחבות לפי צרכי המבוטח, בתנאי הוא שההרחבות ימכרו באופן שיאפשר ללקוחות השוואתיות הולמת בין יצרנים.
בנוסף לכך מתכנן ברקת לייצר רישיון נפרד לתחום מכירת ביטוחי בריאות, בשל מורכבות המוצר: "אנחנו פועלים כדי לייצר את הרישיון שהוא מומחיות נפרדת מהמומחיות הקיימת כיום. נחייב את הסוכנים הפועלים בתחום בקבלת רישיון….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר כלכליסט

כנסת ישראל
תמיד כאן לשירותכם: