fbpx
גבר עובר מהכפר לעיר

חלית? נפצעת? יש פיצוי- רשות שוק ההון מקצרת זמנים בביטוח אכ"ע

רפורמה חדשה תקצר באופן גורף את זמן התשובה ל-20 יום ללקוח שהגיש תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה, מתוך התחשבות באדם שנפגע ואינו מסוגל לעבוד

לימור זילבר, אתר ביזפורטל

נפגעתם בתאונה או חליתם? אינכם מסוגלים לעבוד כלל והגשתם תביעת ביטוח בבקשה לקבל כסף מביטוח אובדן כושר עבודה והמתנתם זמן רב לתשובה? רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון עושה סדר: חברות ביטוח יחויבו לתת מענה ללקוח וליישב את התביעה בתוך 20 יום מהגשת התביעה.

בחוזר שפורסם לפני כשנה וכעת קיבל הארכה עד ל-1.9.2021, מבקשת הרשות להבטיח לכם את התשובה על התשלום מחברת הביטוח במידה ואינכם מסוגלים לעבוד בזמן מוגבל, אולם בעקבות פניות חברות ביטוח על מורכבות יישום ההוראות בזמן הקצר והצורך בהקמת מנגנונים נוספים וחדשים לטובת עמידה בלוח הזמנים שנקבעו, זמן כניסת החוזר הוארך.

בשנים האחרונות, רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון נוקטת בקו אקטיבי מאוד לטובת הטבת השירות הניתן למבוטחים (לקוחות חברות הביטוח).תיחום זמן התגובה למענה בביטוחי אובדן כושר עבודה ממשיך בקו זה. כמו כן, בביקורת שערכה רשות שוק ההון על השירות בחברות הביטוח בתחום תביעות אכ"ע, עלה כי חברות הביטוח מתנהלות בטיפול בתביעות באופן לקוי וקיימת סחבת הפוגעת במימוש זכויות המבוטחים. הביקורת כללה סעיפים כמו מספר תביעות שמשולמות, מספר תלונות אקטיביות של הציבור שמגיעות לממונה על הביטוח…..

 

לחץ כאן ךלקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

גבר עובר מהכפר לעיר
תמיד כאן לשירותכם: