fbpx

קרנות השתלמות, תחזית מדהימה, זינוק בעלייה: הראל ראשונה באוגוסט, מיטב דש מתחילת 2021 ואיפה אלטשולר שחם?

חודש אוגוסט התחיל בתנודתיות והסתיים בתו חיובי מאוד בשווקים כאשר מדד ת"א 125 עולה כ 3.1%+ וה s&p 500 עולה 2.9%+ ונאסד"ק מפגיז עם כ 4%+ .

שנהב גולדברג, אתר FUNDER.CO.IL

העליות בשווקים מביאים את תוצאות קרנות ההשתלמות וקופות הגמל לשיאים חדשים אם כי יש מי שנפגע מהמשבר בשוק המניות הסיני אולם הירידות שם נבלמו ימים בודדים לקראת סוף אוגוסט ותחילת ספטמבר.
בתחילת החודש פרסמנו את התחזית הכללית לשוק הגמל וההשתלמות של מיטב דש וכיום אנו מביאים תחזית מפתיעה לתוצאות קרנות ההשתלמות הבולטות בתעשייה. תוצאות אלו אינן סופיות. אלו תוצאות שמועברות בין הפעילים וכפי שהגדרנו הן "הנלחשים בתעשייה". אנו עושים מאמצים גדולים להצליב את המיידע עם פעילים רבים ככל האפשר אולם יתכנו שינויים בנתונים הסופיים. נחזור גם הפעם לקרוא לרשות שוק ההון – שנו את מועדי הפרסום של נתוני הגמל על מנת שיפורסמו כפי שראוי במאה ה21 – מיד בסוף החודש (יש שיגידו פרסמו כל יום כמו בקרנות הנאמנות אבל זה חלום שקשה להאמין שיתגשם).

תחזית FUNDER Advizerland לחודש אוגוסט בקרנות השתלמות הבולטות

מתוך התחזית עולה כי כל קרנות ההשתלמות הכלליות עולות וחלקן עולות בעוצמה. המנצחת הגדולה של החודש היא הראל עם תוצאה מעל כולם של……
מתחילת השנה

חישבנו על פי תחזית אוגוסט את התשואה מתחילת השנה וקיבלנו את התחזית לתוצאה מתחילת השנה שעומדת בממוצע על כ 10%+ . בהחלט חגיגה למשקיעים ולמנהלים שלמרות הקורונה אלו התוצאות. סוג של מענק קורונה למשקיעים.

על פי התחזית לתוצאות מתחילת השנה עומדת בראש מיטב דש עם תוצאה של כ 11.1%+ שהיא קרן ההשתלמות הכללית היחידה שחצתה את רף ה 11%+. אחריה נמצאות הקרנות הכלליות של אנליסט וכלל…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

תמיד כאן לשירותכם: