fbpx

כך תמצו את זכויותיכם מחברות הביטוח במקרה של מחלה

אחרי שנפצעה בעצמה ונתקלה בקשיים החליטה עו"ד לינוי אולניק לעסוק במיצוי זכויות רפואיות ולסייע לאחרים. אילו קשיים מערימות חברות הביטוח, איך מבצעים נכון את התהליך ומתי כדאי להתחיל אותו?

עו"ד לינוי אולניק, בשיתוף zap משפטי, אתר WALLA.CO.IL

ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח למשכנתא, ביטוחי שיניים ועוד הם רק חלק ממגוון של סעיפי פוליסות ותוספות עליהם אנחנו חותמים במהלך השנים. אבל מה קורה אם חלילה אתם נאלצים להתמודד עם מחלה – האם אתם מוגנים במצב שכזה? ובכלל מהם התנאים המסמכים והשלבים שצריך לעבור בדרך למימוש הזכויות שלכם?
עו"ד לינוי אולניק הסבירה על סוגי הקשיים שחברות הביטוח מערימות במקרה של מחלה קשה. "בעיקרון במדינת ישראל הזכויות הרפואיות לא נקבעות בגלל האבחנה של המצב הרפואי, אלא בגין השפעתו על תפקודים שונים. חברת הביטוח תערים קשיים ותסבך את התהליך ביחס לאותו תפקוד". לדבריה, "הקשיים יכולים להיות חקירות, דרישת מסמכים, אי הסכמה, דחייה של התביעה. מגוון שלם של התנגדויות או קשיים בדרך. ככל שמדובר בתשלום פיצוי גדול יותר הקשיים יהיו גדולים יותר".
לדברי עו"ד אולניק יש חשיבות רבה לביצוע נכון של התהליך. במקרה של אובדן כושר עבודה, לדוגמא, ביצוע נכון של התהליך יביא קודם כל ….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר WALLA.CO.IL

 

תמיד כאן לשירותכם: