fbpx
מיואש מול מחשב

כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית?

אם אתם רוצים לעבוד בראש שקט, ולדעת שאם חלילה יגישו נגדכם תביעת רשלנות בגין עיסוקכם אתם מכוסים, יש פתרון: ביטוח אחריות מקצועית. כמה זה עולה, אילו פרמטרים עלולים להטות את המחיר ומה צריך לקחת בחשבון לפני רכישת הפוליסה? כל הפרטים במאמר

אתר kipa.co.il

ביטוח חשוב לבעלי מקצועות חופשיים

אם אתם עוסקים במקצועות החופשיים או אפילו אם אתם נותני שירות או בעלי מקצועות צווארון כחול, אתם חשופים כיום יותר מאי פעם לתביעות רשלנות. רופאים, אדריכלים, רואי חשבון, מודדים, כלכלנים, קבלנים, חשמלאים, קוסמטיקאים, מטפלים, מאמנים וכדומה – כולם חשופים לתביעות רשלנות.

מספיקה טעות אחת קטנה שקרתה בתום לב, כדי שיגישו נגדכם תביעת רשלנות שעלולה להוביל אתכם למצב כלכלי עגום ואפילו לסגירת העסק, חלילה. ביטוח אחריות מקצועית הוא ממש קרש ההצלה שלכם במקרה כזה, כיוון שהוא מאפשר לכם לקבל כיסוי על כל הוצאותיכם המשפטיות, בהתאם לתנאי הפוליסה.
עלות ביטוח אחריות מקצועית
"יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים על "מחיר ביטוח אחריות מקצועית", מסביר שמוליק קטלר, סוכן ביטוח שמתמחה בתחום העסקי ובעלים של סוכנות ביטוח. "בין היתר צריך לשקלל פרמטרים כמו תחום העיסוק ומהותו, גבולות הכיסוי, היסטוריה ביטוחית ועוד. בגלל זה המחיר גם עשוי להשתנות מעסק לעסק, גם אם התחום הוא אותו תחום, וגם אם מדובר בתחומים שונים לחלוטין….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר kipa.co.il

 

מיואש מול מחשב
תמיד כאן לשירותכם: