fbpx

איך תאתרו את כל סוגי הביטוחים שלכם?

הר הביטוח​ הוא מנוע חיפוש המציג באופן מאובטח ובחינם את כל מוצרי הביטוח שרכשתם מכל חברות הביטוח בישראל. השירות יעניק מידע בסיסי וחשוב לגבי מוצר הביטוח שרכשתם, תקופת הביטוח, המחיר ששילמתם ובאיזו חברת ביטוח הוא נמצא.

אתר משרד האוצר

הר הביטוח מקשר את המבוטח לחברת הביטוח בה רכש את המוצרים השונים. בנוסף, ניתן יהיה להעביר או לקבל מסמכים באמצעים דיגיטליים ובאזור האישי באתר חברת הביטוח, ולשפר את השירות לציבור במסגרת רכישה וביטול פוליסה, או בעת הגשת תביעה לחברת הביטוח במסגרת הכיסוי הביטוחי.
בכל חודש יתעדכן הר הביטוח במידע חדש שיועבר באופן מאובטח, מוצפן ומקו​דד על ידי החברות. הנתונים החדשים ימחקו את הנתונים הישנים. בנוסף, הר הביטוח תוכנן לשמור על פרטיות המשתמש ולעמוד בסטנדרטים החמורים ביותר של מדינת ישראל לא​בטחת מידע. למשל, הר הביטוח לא יכלול מידע לגבי הנכסים המבוטחים או פרטים אישיים למעט תעודת זהות.
​לאחר קבלת המידע מהר הביטוח, כדאי לברר עם גורם מקצועי האם המוצרים שנרכשו אכן נדרשים למבוטח וכיצד ניתן להוזיל את המחיר ולשפר את תנאי הביטוח. בנוסף, כדאי לבצע סקר שוק לגבי מחיר מוצר הביטוח וכתב השירות הנלווה. כלים נוספים שיסייעו בסקר השוק הם מחשבוני רשות שוק ההון שמספקים מידע לגבי מחירי הביטוח של כל חברות הביטוח והמדד שמדרג אותן בהתאם לטיב השירות.
אז לפני שאתם רוכשים עוד מוצר ביטוחי או מעדכנים מוצר שכבר רכשתם, תבדקו בהר הביטוח​.

לחץ כאן לכניסה לבדיקה פוליסות הביטוח שלך באתר משרד האוצר
https://harb.cma.gov.il/

 

תמיד כאן לשירותכם: