fbpx
תחום הסיעוד - אם ובת

לחסוך מוקדם, למשוך פיצויים מאוחר: כך תצליחו לשמור על הפנסיה שלכם

ניהול לא נכון של הכספים הפנסיוניים יפגעו בהכנסות שלכם בעת זיקנה • הכנו עבורכם שבעה טיפים פשוטים שעשויים לסייע לכם להגדיל את הפנסיה שלכם

סוניה גורודיסקי, אתר ישראל היום

לא מעט כתבות הוקדשו בשנים האחרונות למצב הפנסיה העגום שצפוי לחלק גדול מהציבור. חלק מהמחקרים מצביעים על כך שהפנסיה שצפויה לחלק מהציבור תהיה קטנה ולא תהווה תחליף טוב להכנסה בזמן זיקנה, ויש לכך לא מעט סיבות – בהן משיכת פיצויים וניהול לא נכון.

בסימן שבעה ימי החג, הכנו עבורכם, יחד עם אייל סיאני – סמנכ"ל בקוואליטי ביטוח ופיננסים, שבעה טיפים פשוטים שעשויים לסייע לכם לנהל ולהגדיל את הפנסיה שלכם.

1. אתרו היכן הכספים שלכם. חלק גדול מהציבור אינו יודע היכן מתנהלים חסכונותיו. אי הידיעה וחוסר ניהול החסכונות שלנו עלולים להוביל אותנו למצב שבבוא היום נמצא את עצמנו בפני שוקת שבורה. כיום, אין צורך להשקיע זמן וכסף רב באיתור חסכונותינו בין עשרות גופים אלא ניתן לבצע זאת גם בקלות באמצעות אתר המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר. אם זה מסובך עבורכם, תוכלו לפנות לבעל רישיון פנסיוני שיעשה זאת עבורכם.
2. בחירת המוצר הטוב עבורכם. …. זכרו – אין מוצר טוב יותר, יש מוצר מתאים!….
3. בדיקת מסלול השקעה…
4. בחנו את דמי הניהול
5. התחילו לחסוך מוקדם ככל האפשר. זמן שווה כסף, והרבה. גיל הכניסה לעבודה בישראל הוא בסביבות ה־30 כך שבפועל רק מגיל זה מתחיל החיסכון הפנסיוני. עם זאת, חשוב לדעת שניתן לחסוך באופן עצמאי כדי שהכסף יעבוד עבורנו יותר זמן ולאפקט הריבית דריבית תהיה השפעה גדולה יותר. כך לדוגמה, אדם שמתחיל להפקיד בגיל 25…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ישראל היום

תחום הסיעוד - אם ובת
תמיד כאן לשירותכם: