fbpx
משפחה

"אין להם נדל"ן והם חוסכים מגיל 25 לפנסיה": בני דור המילניום נאלצים להתחיל לחסוך כ-9 שנים לפני דור ההורים

בעוד שוק המניות מנופח, הנדל"ן מרקיע, והאינפלציה מזכירים את שנות ה-70, דווקא ילידי שנות ה-90 וה-2000 צריכים להתחיל לתכנן את העתיד מראש, הרבה מראש

עמיחי חזן, אתר https://hebrewnews.com/

על אף היותם עמוסים ברמות כמעט חסרות תקדים של חוב (דיור, חינוך, מכוניות, ואפילו כרטיסי אשראי), מיליוני בני דור המילניום בארה"ב החלו לחסוך לפנסיה שנים מוקדם יותר מדוק הוריי הבייבי-בומר שלהם – למעשה, תשע שנים קודם לכן, בממוצע, כך לפי נתונים חדשים שפורסמו באתר בלומברג.

נתון זה מבוסס על מספרים שנאספו באמצעות קמפיין "Retirement Reimagined" של ענקית הביטוח והפנסיה האמריקנית 'צ'רלס שוואב'.

הנתונים מצביעים על כך שהיעדר תוכניות פנסיה ותמריצי פרישה אחרים המוצעים לצעירים כיום הם פקטור מרכזי המאלץ אותם לקחת את העניינים לידיים שלהם, זאת לצד היעדר נדל"ן בידיהם כפי שהיה בידי דור הוריהם באותו שלב של חייהם כשהם היו צעירים.
כתוצאה מכך, בני דור המילניום חוסכים לפנסיה שנים מוקדם יותר מהוריהם וסביהם, אבל למרבה הצער, זה כנראה לא יספיק כדי לסגור את פער העושר בינם ובין הוריהם. שכן כידוע, בלא נדל"ן, פער העושר בין הדורות ימשיך לגדול.

כידוע מרבית בני דור זה כרגע שוכרים, ונתונים מעידים שרובם מרגישים שהסיכויים שלהם להחזיק אי פעם בבעלותם הולכת ומתכווצת במהירות, במיוחד עבור אלה החיים בערים הגדולות של ארה"ב.

בשל כך, בני דור המילניום הולכים לקראת סגנון פרישה שונה באופן מהותי מאשר זה שאפיין דורות קודמים ומתחילים לחסוך מוקדם מאוד.

"גמלאים בני דור המילניום ישקיעו 24% פחות זמן בעניינים פיננסיים מאשר…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר hebrewnews.com

משפחה
תמיד כאן לשירותכם: