fbpx
תחום הסיעוד - אם ובת

פנסיה זה החיים: כמה דברים שכדאי לדעת על הקצבה החשובה

ישראלים אוהבים להפליג מדי פעם בדמיונות על מה שיעשו "כשייצאו לפנסיה", אבל מחקרים מגלים שלרבים מהם חסר ידע בסיסי ביותר על הקצבה שתקבע את עתידם הכלכלי בגיל הפרישה? איך בוחרים במסלול חיסכון, מתי כדאי להתחיל, והאם צריך לדאוג ליורשים? המדריך השימושי לחוסך המתחיל

ענת גלעד, אתר ביזפורטל

לישראלים רבים אין מושג ירוק לגבי מה שקורה בחיסכון הפנסיה שלהם – וחבל – מדובר באחת הסוגיות החשובות בחיינו, בהנחה שנאריך ימים כמובן.
כדאי לזכור כי הבדיקות והבירורים שתעשו עכשיו, יכולים להיות שווים לכם מאות אלפי שקלים כשתצאו לגמלאות. המדריך שלפניכם כולל מידע בסיסי וכן תשובות לכמה מהשאלות החשובות באמת בנושא שנוגע לכל אחד ואחת מאתנו.

מהו בעצם חיסכון פנסיוני – ואילו מוצרים קיימים?
החיסכון הפנסיוני הוא, על פי רוב, סכום הכסף הגדול ביותר שאנשים חוסכים במהלך חייהם. ההחלטה לגבי חיסכון פנסיוני היא החלטה משמעותית, שתקבע את עתיד החוסך בעת הפרישה ואת עתיד משפחתו במקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה.

המדינה מעודדת אזרחים לרכוש חיסכון פנסיוני, כדי שבשעת הצורך תהיה להם הכנסה סבירה לקיום בכבוד, ולכן היא מעניקה הטבות מס לחוסכים. הטבות המס משפרות את הרווחיות של המוצר הפנסיוני, ובכך הופכות אותו לכדאי יותר מחיסכון אישי אחר.
מדיניות הממשלה בשנים האחרונות מכוונת ל…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

תחום הסיעוד - אם ובת
תמיד כאן לשירותכם: