fbpx

"הר הכסף" מתעדכן: תזהרו מחיקויים! אז איפה תמצאו את המידע האמין על פנסיה וביטוח?

"הר הכסף" הוא כלי בעל ערך משמעותי להנגשת מידע לציבור על חסכונותיו הפנסיונים והוא מתעדכן. אולם ברשת ישנם אתרים שמנסים לצוד את הלקוחות ולגרום להם לשלם עבור השרות. תזהרו מחיקויים. אז היכן נמצא המידע הפיננסי שלנו על הפנסיה-ביטוח-דרוג אשראי-בנקים, שלכם?

מיכל ארצי, אתר funder.co.il

לאחרונה הודיעה רשות שוק ההון על עדכון אתר "הר הכסף, ומעתה הוא יהיה מאובטח יותר ויציג מידע נרחב יותר.
"אתר "הר הכסף" הוא כלי בעל ערך משמעותי להנגשה של מידע לציבור על חסכונותיו הפנסיונים ומאפשר לציבור לקבל החלטות פיננסיות מושכלות. רשות שוק ההון פועלת להמשיך לשדרג את רמת האבטחה באתר, את המידע המוצג בו ואת עדכניותו. שדרוגים אלה חשובים כדי למנוע ניצול לרעה של המידע הקיים באתר וכדי להמשיך לסייע בידי האזרחים בקבלת תמונה מלאה של כלל החסכונות הפנסיוניים שלהם או של קרוביהם שנפטרו, כדי שיוכלו לקבל החלטות פיננסיות מיטביות", ציין עמית גל, הממונה על שוק ההון.
הדרך לקבל החלטות פיננסיות מושכלות, מתחילה במידע מלא ומדוייק על מצבינו: מהם הנכסים הפיננסים שלנו, אילו כיסויים ביטוחיים קיימים, אילו הכנסות נקבל מאותם נכסים, ואיזה התחייבויות יש לנו. המעקב לא צריך להיות שוטף ברמה יומיומית, אבל פעם בשנה כדאי לבדוק שהכל מתנהל בהתאם לצרכינו, ובתנאים המיטביים. חוסר מעקב יוצר תופעות כמו כפל ביטוחים או פוליסות שנשכחו ולא נוצלו. אילו מקורות המידע השונים, בהם נוכל לקבל תמונה על מצבינו הפיננסי.
הר הכסף: פקדונות ופוליסות
אם אתם לא זוכרים אם היה לכם חשבון בנק פעם או פוליסת ביטוח, ניתן למצוא את התשובה לכך באתר "הר הכסף"
חשוב לשים לב שאתם אכן ניכנסים לאתר הרשמי של הר הכסף, כלומר האתר הממשלתי שהסיומת שלו היא gov.il. אם תחפשו בגוגל "הר הכסף", התוצאות הראשונות שתקבלו יהיו שייכות לחברות המציעות שירותי איתור כספים בתשלום. שימו לב: השירות בהר הכסף הממשלתי הוא ללא עלות. הר הכסף – .itur.mof.gov.il.

הר הביטוח: ביטוחים שונים
האתר הממשלתי "הר הביטוח", שמופעל על ידי רשות שוק ההון, מאפשר לכם לקבל מידע על כל פוליסות הביטוח הפעילות שעל שמכם……

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

תמיד כאן לשירותכם: