fbpx

תשואות קרנות הפנסיה באפריל – מקפת של מגדל בולטים בתשואה חיובית ל 12 חודשים

חוזרים לירוק – התשואות בקרנות הפנסיה ל-12 חודשים חוזרות לטריטוריה חיובית | אלטשולר שחם מנצחים ב-3 המסלולים בקרנות הפנסיה | מיטב חזרו להוביל בתשואה ל-3 שנים במסלול בין 50-60 | כל הגופים במסלול בין 50-60 ומעל גיל 60 עברו לתשואה חיובית ל-12 חודשים

מיכאל לוי, אתר FUNDER.CO.IL

חודש אפריל ממשיך את הכיוון החיובי של חודש מרץ. אין עדיין כיוון מובהק, והמשקיעים מגיבים לכל חדשה שמגיעה בין אם באופטימיות ובין אם בפסימיות, כך אנו חווים את השנה וחצי האחרונות עם התנודתיות בשווקים, עם העצבנות הכללית, והתנודה שבין תקווה לייאוש. ראוי לזכור כי בתקופות של אינפלציה עולה, קרנות הפנסיה מציעות תשואה עדיפה על האפיקים האחרים. כמו בכל חודש, FUNDER-AdvizerLand מביא את התשואות בכל חתכי מסלולי הגיל, בהתאם למודל שמקטלג את החוסכים לפי הגיל ובהתאם לכך מבצע התאמה של רמות הסיכון, כך שהסיכון יורד ככל שגיל החוסך עולה. נזכיר שהמודל יושם בישראל בעקבות משבר 2008, שבו התחדד הצורך להקטנת סיכון אצל חוסכים בגיל מבוגר יחסית, שכן משבר בשלב חסכון מאוחר לא מאפשר לתשואות לפצות על הנזק, ולאור זאת עלול ליצור נזק בהיקף הקצבה של החוסך.

תשואות מסלול לבני 50 ומטה – מגדל ומנורה מבטחים עם תשואה חיובית ל-12 חודשים

קרנות פנסיה עד גיל 50, אלה הקרנות שמרכזות את היקף הנכסים הגדול ביותר בהפרש ניכר מהאפיקים האחרים. ההשקעות באפיק זה נמצאות ברמת סיכון יחסית גבוהה יותר משאר המסלולים. התשואה הממוצעת החודש היא 1.61% דרמטית גבוהה יותר מחודש שעבר (0.38%). טווח התשואות נע בין 1.14% (מגדל) ל-2.23% (אלטשולר שחם). התשואה הממוצעת מתחילת השנה עומדת על 3.53% לעומת 1.89% בחודש שעבר. התשואה הממוצעת לשנה האחרונה כמעט מאופסת ועומדת על 0.19%- לעומת 3.2%- בחודש שעבר. התשואה הממוצעת ל-3 שנים ירדה ל-30% ביחס ל-34.59%, והתשואה הממוצעת ל-5 שנים היא 36.09% לעומת 35.33% בחודש שעבר.

אלטשולר שחם מנצחים החודש במסלול, עם…

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

תמיד כאן לשירותכם: