fbpx

כך תשמרו על סגנון החיים שהתרגלתם אליו בזמן הפנסיה

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את המילים פנסיה באמצעות נדל"ן מניב? פחד, הקלה או אולי בהלה שאין לכם מושג מה קורה עם הפנסיה שלכם? הדרך להבטחת הכנסה חודשית שתתאים לסגנון החיים הנוכחי שלכם גם בפנסיה – מתחילה בתכנון נכון בזמן הנכון. כך תעשו את זה…
אתר וואלה

יש תחושה כי בשנה האחרונה, עקב המשבר הכלכלי והפוליטי, חוסר הוודאות משתלט על המדינה וכולם נמצאים במצב הישרדותי. התחושה הזאת היא אמיתית, אבל תנו לי לגלות לכם סוד: במדינתנו הקטנה – חוסר הוודאות הוא שגרה. כל כמה שנים אנחנו מרגישים שהכל כאן קורס.

המצב השגרתי הזה, של חוסר ודאות תמידי, מוביל אצל רוב האנשים לשאננות, שהיא סוג של מגננה. לא סתם שתי המילים הכי נפוצות בלקסיקון הישראלי הן: "יהיה בסדר".

זה אולי נכון בהרבה מקרים. עם זאת – לא כשזה נוגע לפנסיה שלכם. כשמדובר בעתיד הכלכלי שלכם ושל המשפחה שלכם, כדי שיהיה בסדר – צריך לפעול.

הדרך להבטחת הכנסה חודשית שתתאים לסגנון החיים הנוכחי שלכם גם בפנסיה – מתחילה בתכנון נכון. אז בואו נפליג קדימה לגיל הפרישה. האם אתם יודעים מה גובה הפנסיה המשוער שלכם? אם לא, זוהי נורה אדומה. בדקו זאת עכשיו.

מה שתגלו, ככל הנראה, זה שרמת החיים שאתם רגילים אליה לא תואמת את ההכנסה מהפנסיה, המגיעה בדרך כלל עד 75% משכר הבסיס שלכם (לא כולל בונוסים ורכיבים נוספים). אתם מסכימים איתי שאם התרגלתם לחיות מנטו מסוים, יהיה לכם קשה להתמודד עם הכנסה קטנה יותר, הכוללת את הפנסיה ואת קצבת הזקנה, 2,200 שקל מביטוח לאומי?

אגב, גם על קצבת הזקנה אי אפשר לבנות:…..

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר וואלה!

תמיד כאן לשירותכם: