fbpx
צעיר במחשב

נקראת למילואים? כך תכין את התיק הפנסיוני שלך למלחמה

הוצאת דו"חות עדכניים מאתר "המסלקה", שליפת מידע מ"הר ביטוח" וביטוח שארים בקרן הפנסיה – רגע לפני היציאה למילואים, ריכזנו את כל הטיפים הפנסיוניים שחשוב להכיר ולבצע בזמן. כל הפרטים

אבי רוזנבאום, אתר MAKO.CO.IL

הכן תיקך (הפנסיוני) למלחמה: חיילי המילואים ערוכים לקרב, אך רגע לפני שהם יוצאים מהבית, חשוב לוודא שגם התיק הפנסיוני מסודר. אלה הם השיקולים הכספיים המהותיים שכל חייל צריך להתחמש בהם לפני שהוא נכנס למילוי תפקידו:
להוציא דו"ח עדכני מאתר "המסלקה"
רגע לפני שאתה יוצא למילואים, יש לפנות לסוכן הביטוח שלך, להודיע שקראו לך למילואים ולבקש ממנו להוציא מסלקה עדכנית – שתישלח אלייך ואל מי מבין הקרובים שבחרת. צעד זה יחסוך את כל הבירוקרטיה הכרוכה באיסוף מידע על הזכויות הפנסיוניות והפיננסיות של נפטר, כי במקרה של חלילה פטירה, חברות הביטוח, קופות הגמל וקרות הפנסיה לא מעבירות יותר מידע למסלקה.
ניתן להוציא את המידע גם באופן עצמאי באתר המסלקה.
לשלוף מידע מאתר "הר הביטוח"
אם פנית לסוכן כדי שישלוף את המידע שלך מאתר "המסלקה", כדאי לבקש גם את המידע מאתר "הר הביטוח", הכולל את רשימת החברות שבהן יש לך כיסוי ביטוחי, ומה גובה הביטוח. בדומה לנתוני "המסלקה", הדבר מאפשר מיצוי מהיר של זכויות במקרה של פטירה, חלילה. גם את המידע הזה ניתן להוריד באופן עצמאי ללא תשלום באתר הר הביטוח.
לוודא שיש לך ביטוח שארים בקרן הפנסיה…
לקבוע מוטבים בתוכניות פנסיוניות וביטוח חיים….
לחתום על סעיף אריכות ימים בבנק….
להגדיל כיסוי שאירים ונכות…

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר  MAKO.CO.IL

צעיר במחשב
תמיד כאן לשירותכם: