fbpx
אצבע מצביעה על גרף

קרן פנסיה צמודה לנאסד"ק ?

מגדל ביטוח ופיננסים משיקה מסלול השקעה בנאסד"ק. מסלול ההשקעה החדש יתמקד בנאסד"ק כמסלול פסיבי ויאפשר חשיפה לכל רבדי העולם הטכנולוגי

נטלי גרין, אתר funder.co.il

מגדל ביטוח ופיננסים משיקה מסלול השקעה חדש במוצרי החיסכון, המצטרף לשאר מסלולי ההשקעה במוצרי הביטוח והפיננסים השונים ובקרן הפנסיה של מגדל מקפת. מסלול ההשקעה החדש יתמקד בנאסד"ק כמסלול פסיבי ויאפשר חשיפה לכל רבדי העולם הטכנולוגי באמצעות שילוב של כמה מדדי טכנולוגיות אמריקאיים נוספים האחראיות על מגמות העתיד ולא רק לחברות שנכללות בנאסד"ק.

סקטור הטכנולוגיה, בהובלת ענקיות ה- TECH האמריקאיות, מהווה את הקטר של השווקים הפיננסים בכ-15 השנים האחרונות. הסיבה לכך ברורה: חברות ה- Mega Cap (חברות ענק אשר שווי השוק שלהן גבוה מ- 200 מיליארד דולר) הוכיחו את יכולתן "להמציא את מגמות העתיד" ומשתלבות היום בכל התחומים בחיינו, מבריאות ועד לרכב חשמלי. זאת, כשהשקעות העתק ממשיכות ואנו עדים למהפכות חדשות כדוגמת מהפכת ה-AI הנוכחית.

בעבר היה נהוג להתייחס להצלחת מניות חברות אלה כ"תוצאה של הריביות האפסיות" או "מניות צמיחה שתפחו יתר על המידה לאור היעדר חלופות", אולם הולכת וגוברת ההבנה שזמנן של מניות הטכנולוגיה כמובילות השווקים רחוק מלעבור לאור קצבי צמיחה דו ספרתיים שנרשמים בביקוש לשירותים ומוצרים המגוונים שיש באמתחתן של החברות הללו.

המסלול אותו משיקה מגדל ביטוח קיבל הכשר. תשואות המסלול יושפעו ממדד הנאסד"ק, מדדי טכנולוגיה אחרים בארה"ב ושער הדולר.
בתקופה זו, בה ציבור החוסכים מחפש דרכים שונות לגוון את אפיקי ההשקעות הפאסיביות בחיסכון ארוך טווח…..

 

לחץ כאן לקיראת המשך הכתבה באתר FUNDER.CO.IL

 

אצבע מצביעה על גרף
תמיד כאן לשירותכם: