fbpx
צעיר במחשב

מנורה מבטחים מרחיבה את היצע המסלולים הפאסיביים גם לתחום האג"ח

בחברה ציינו כי בשיתוף חברת המדדים אינדקס, היא בנתה מסלולי אג"ח פאסיבים ייחודיים הבנויים על מספר עקרונות: השקעה ב 7 מדדי אג"ח שונים ואיכותיים בעלי פיזור מירבי של יותר מ-3,000 סדרות אגרות חוב מדורגות בארץ ובחו"ל

נחמן שפירא , אתר ביזפורטל

חברת מנורה מנורה מב החז -2.09% ​הודיעה היום כי החל מהחודש, היא תציע מסלול פאסיבי שישלב מדדי אג"ח ייחודיים של חברת המדדים אינדקס, במוצרים הכוללים מרכיב חיסכון,

במנורה הסבירו היום את הצעד וציינו כי תחום ההשקעות הפאסיביות (העוקב אחר מדדים) הינו התחום הצומח בעולם ההשקעות וחווה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה בישראל. עד היום עיקר החשיפה של ציבור המשקיעים למסלולים פאסיבים התמקדו במדדי מניות.

אחד הוויכוחים העתיקים והחשובים ביותר בעולם ההשקעות הוא לגבי שיטת ההשקעה. מה עדיף? השקעה אקטיבית או פאסיבית? רכישת ניירות ערך לפי מחקר, בדיקה, על פי נתונים פונדמנטליים או רכישת מכשירים פאסיביים – עוקבי מדדים כמו קרנות סל וקרנות מחקות?

מצד אחד מנהלי ההשקעות הטובים מביאים תשואות, מצד שני יש את הטענה שגם וורן באפט שותף אליה שלא ניתן לנצח את המדד לאורך זמן.

השנה של הקרנות הפסיביות

2023 הייתה השנה של הקרנות הפסיביות שבפעם הראשונה חלפו על פני הקרנות האקטיביות המסורתיות בהיקף הנכסים המנוהל. הקרנות הפסיביות, עברו לגיוסים חזקים במהלך השנה כאשר בסופה גייסו סכום של כ-21.8 מיליארד שקל שנחלק בין הקרנות המחקות עם גיוס של כ-5.7 מיליארד שקל וקרנות הסל עם גיוס של כ-16.1 מיליארד שקל.
הגיוסים – הגיעו לקרנות המתמחות באג"ח ובמניות בחו"ל שגייסו סכום כולל של…..

מנורה מבטחים ציינה כי בשיתוף חברת המדדים אינדקס, היא בנתה מסלולי אג"ח פאסיבים ייחודיים הבנויים על מספר עקרונות: השקעה ב 7 מדדי אג"ח שונים ואיכותיים בעלי פיזור מירבי של יותר מ-3,000 סדרות אגרות חוב מדורגות בארץ ובחו"ל….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

צעיר במחשב
תמיד כאן לשירותכם: