fbpx
גבר עובר מהכפר לעיר

מנכ"ל חברת הביטוח שנדהם: "מחוסר הידע של הציבור ביחס לפנסיה"

בראיון ראשון מאז נכנס לתפקידו לפני שנתיים, טוען שרון רייך כי "אנשים מקבלים את המכתבים מקרן הפנסיה שלהם ולא פותחים את המעטפה, אלא שמים אותה בצד" • על הזינוק במחיר ביטוחי הרכב: "צפוי שלא נראה ב-2024 את אותן העלאות מחירים, צריך לטפל בגניבות הרכב במישור הלאומי"

רועי ויינברגר, אתר גלובס

בעלי משכנתאות והלוואות ירגישו בימים הקרובים הקלה מסוימת כשההחזר החודשי בעקבות הורדת הריבית יקטן במקצת. לפי מנכ"ל חברת הביטוח איילון, שרון רייך, נראה כי מחירי ביטוחי הרכב, שגם הם זינקו בשנה האחרונה, אולי לא ירדו בקרוב, אך המחירים שהאמירו ב־2023 בין היתר בשל העלייה במחירי החלפים ובגניבות הרכב בישראל, בדרך להתייצבות.

"אני יושב בערב שישי עם חברים ושואל אותם על המצב הפנסיוני שלהם. כל פעם מחדש אני נדהם מחוסר הידע בכל הנושא והבנת החשיבות של הכנה לפרישה. אנשים מקבלים את המכתבים מקרן הפנסיה שלהם ולא פותחים את המעטפה אלא שמים אותה בצד", הוא מספר.

רייך מציין שהמלחמה הציפה את הצורך של הציבור להיכנס 'לעובי הקורה' גם בתחום הפנסיוני, לאור החשיבות הרבה של היערכות לפרישה.

איילון עצמה, אגב, כבר לא נמצאת בעולמות החיסכון לטווח ארוך, לאחר שמכרה לפני כשנה וחצי את חלקה בפעילות הפנסיה והגמל של מיטב (20%) לידי בית ההשקעות, צעד שהכניס לקופת החברה כ־120 מיליון שקל.

בכל הקשור למוצרים פיננסיים, בחברה – השישית בגודלה בענף הביטוח המקומי – מעדיפים מאז להתמקד בפוליסות חיסכון, מוצר שמעניק כיסוי ביטוחי עם מרכיב של חיסכון….
השוק התפכח בכל העולם בנושא הטכנולוגי והיום אנשים משקיעים על בסיס הקשר בין השווי לבין המכירות והרווחיות של החברה….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר גלובס

 

גבר עובר מהכפר לעיר
תמיד כאן לשירותכם: