fbpx
מסדרון בית חולים

קב"ט לקה בליבו אחרי ויכוח – והוכר כנפגע עבודה

איש ביטחון בכפר נוער התעמת עם צעירים שהסתננו למקום. לאחר שחלקם איימו על חייו הוא חש כאבים בחזה ופונה לבית חולים, שם אובחן שעבר התקף לב

אתר YNET, פסק דין

קב"ט בכפר נוער ממרכז הארץ הוכר לאחרונה כנפגע עבודה בעקבות התקף לב שעבר כתוצאה מוויכוח עם קבוצת צעירים שנכנסה ללא אישור לשטח הכפר. שופטת בית הדין לעבודה בתל אביב תמר עציון פלץ הכירה במקרה כ"אירוע חריג".
באמצעות עו"ד גיל קלופשטוק ועו"ד אשר בן ישי סיפר התובע (54) שבמהלך אוגוסט 2018 הוא קיבל דיווח על כניסה של אנשים לשטח הכפר תוך שהם משתוללים במקום. לטענתו הוא פנה אליהם בדרישה שיעזבו את המקום והתפתח בין הצדדים ויכוח קולני וסוער שהגיע לכדי איומים על חייו.
ביטוח לאומי דחה את תביעתו להכרה כנפגע עבודה והוא פנה לבית הדין. ביטוח לאומי, שיוצג באמצעות עו"ד ענבל קמיור, גרס לעומתו שאין מדובר ב"אירוע חריג", שכן פינוי מסתננים הוא חלק משגרת עבודתו של הקב"ט, מה גם שבתיעוד הרפואי אין זכר לאירוע הוויכוח בעבודה.
השופטת עציון פלץ ציינה כי הגם שהקב"ט מורגל בהתמודדות עם זרים המסתננים לשטח כפר הנוער, כאן היא שוכנעה שהוא חש לראשונה סכנה אמיתית לחייו, מה שכנראה מסביר את התקף הלב שקיבל סמוך לאחר הוויכוח.
Ad
Unmute

כך, הקב"ט מסר לחוקר הביטוח הלאומי כי הוויכוח נוהל מול ארבעה מסתננים ובלשונו "הייתי אחד מול ארבעה, נבהלתי וחששתי". בנוסף, הוא לא היה חמוש ו…

לחץ כאן לצפיה בכתבה באתר YNET

מסדרון בית חולים
תמיד כאן לשירותכם: