fbpx

קיבוע זכויות מפתח למיקסום פנסיה בתהליך הפרישה

כל מי שמתקרב לשלב הפרישה מעבודה ורוצה להבטיח שימוש מיטבי בזכויות הפנסיוניות שנצברו לאורך שנות עבודה רבות, חייב להכיר את התהליך החשוב שנקרא "קיבוע זכויות". זהו צעד קריטי שמאפשר לכל אחד למקסם את ההטבות הפנסיוניות המגיעות לו מהמדינה ומקופות הפנסיה, ולקבל את הסכום המקסימלי האפשרי מהפנסיה שלו

קרבי ניהול בע"מ, אתר raanana.mynet.co.il

המיתוס והמציאות של קיבוע זכויות
למרות שקיבוע זכויות הוא אחד האפשרויות הפיננסיות החשובות ביותר לפנסיונר העתידי, רבים אינם מודעים לקיומו או ליתרונותיו. המושג עצמו נשמע מורכב ולעיתים אף מעורפל, מה שיכול להקשות על ההבנה כיצד ניתן להרוויח ממנו. עוד יותר מכך, המדינה לא מחייבת אף אחד לבצע את התהליך, וגופי הפנסיה עצמם לא תמיד מקדמים את המידע הזה באופן פעיל.

כיצד קיבוע זכויות יכול לשרת אתכם?
קיבוע זכויות מאפשר לגמלאים ליהנות מפטור ממס על כספי הפנסיה שלהם. התהליך, המתבצע מול רשויות המס, נועד להבטיח שתוכלו לבחור בפטורים המתאימים ביותר לתוכנית הפרישה שלכם, בין אם מדובר בפטור ממס על קצבה מזכה או על היוון קצבה. הבחירה בין האפשרויות השונות היא קריטית ויכולה להשפיע באופן משמעותי על סכומי הכסף שיחסכו ממס. כמו כן, במידה ולא ביצעתם את קיבוע הזכויות במועד הפרישה, ניתן להכיל את הקיבוע רטרואקטיבית מגיל הפרישה (ועד 6 שנים אחורה)- לצורך כך יש להגיש בקשה להחזר מס.

תהליך קיבוע הזכויות וההטבות שבו
באמצעות קיבוע זכויות, אפשר להשיג פטור ממס על…..
למה כדאי לבצע את קיבוע הזכויות דרך בעל מקצוע?….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר raanana.mynet.co.il

תמיד כאן לשירותכם: