fbpx

להפיק את המיטב בביטוח אלמנטרי, ניהול סיכונים, רכוש וחבויות

מאז שנת 2014, חברת ס. פוינט יעוץ אלמנטרי בע”מ (חברת אחות של סט פוינט) עוסקת בייעוץ בתחום ניהול הסיכונים והביטוח האלמנטרי. החברה מתמחה במתן יעוץ מקצועי בלתי תלוי בכל הקשור לניהול סיכונים, יעוץ לביטוח בתחום הרכוש והחבויות ומתן פתרונות ביטוח לצרכים המשתנים של הלקוח, בארץ ובחו”ל.

הייעוץ כולל הגדרת צרכי המבוטח, לרבות איתור וחשיפת סיכונים, התאמת פוליסות, יציאה למכרז וניהול מו״מ עם מבטחים, כתיבת מפרטי ביטוח וניסוח פוליסות ביטוח, עריכת סעיפי אחריות וביטוח בהסכמים ומכרזים לקבלנים ונותני שירותים, הדרכה וליווי מנהלים וטיפול בתביעות.  לחץ כאן לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות.

אנו פועלים כחלק מצוות ניהול הסיכונים של הלקוח, תוך מחויבות מלאה , אובייקטיבית ובלתי תלויה. איננו מחליפים את סוכן הביטוח, אנחנו בונים עם הלקוח אסטרטגיית ביטוח, מנחים ומשתפים פעולה עם סוכני הביטוח, כדי ליצור תקשורת מדויקת ויעילה עם חברות הביטוח.

את שכרנו אנו מקבלים מן הלקוח שלנו בלבד, איננו מקבלים עמלות או כל תשלום אחר מחברות הביטוח או מהסוכנים.

בין לקוחותינו חברות תעשייתיות בכל התחומים – אלקטרוניקה ומחשבים, פלסטיק, מתכת ומזון. חברות מקומיות ורב לאומיות, חברות קבלניות, בתי תוכנה, היי-טק, קיבוצים ומושבים, רשויות מקומיות, ארגונים אזוריים, חברות מסחר, מוסדות חינוך והשכלה גבוהה, ועוד.

אנו מכירים היטב את שוק הביטוח המקומי וגם מקיימים קשר עם מבטחי משנה בשוק הבינלאומי באמצעות ברוקרים מובילים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם שמאים, סוקרים ומשרדי עורכי דין נחשבים. כל זאת על מנת שנוכל להעניק לכם את המענה המדויק והטוב ביותר.

מפרט שירות
אנו מתמחים בהתאמת פתרונות ביטוחיים מדויקים למידות לצרכי הלקוח. לאחר בחינת הצרכים הביטוחיים שלכם ובשיתוף פעולה מלא, נתאים לכם פתרון ביטוחי ונלווה את התהליך לאורך רכישת פוליסות הביטוח וגם לאחריה. בין היתר, כחלק מן השירות, אנו עוסקים בנושאים הבאים: בחינת צרכי הביטוח – ניתוח והבנת הסיכונים להם חשוף העסק, ומציאת פתרונות ביטוחיים מותאמים ללקוח. הבחינה מתבצעת במפעלי/משרדי הלקוח, אנחנו נפגשים עם כל המנהלים: המנכ”ל , מנהל הכספים, מנהל התפעול, המכירות והשיווק ומנהל משאבי האנוש.

הערכה וניהול סיכונים– איזון בין עלות הביטוח, כמה הלקוח יכול לשאת וחשיפה לסיכון.
עריכת מפרט ביטוח המותאם לדרישות הלקוח– כולל כיסויים נדרשים והרחבות לפוליסות שיתנו מענה להגנה מיטבית של העסק.
עריכת מכרזי ביטוח.
בדיקה קפדנית של הצעות הביטוח שתוגשנה והכוונה בבחירת מבטח, ולאחר מכן בדיקת הפוליסות וגיבוש דרישה לתיקוני הפוליסות והתאמתן לסיכום / מכרז.
ליווי ויעוץ שוטף: ליווי המנהלים בהתמודדות עם הסיכונים, הנזקים והתביעות בתחומם: נזקי ציוד ורכוש במפעל, תביעות של לקוחות, תביעות עובדים וגורמים אחרים, רשויות למשל. אנחנו מטפלים בסעיפי ביטוח ואחריות בחוזים של החברה המועברים אלינו. חוזים עם לקוחות, קבלנים, ספקים, נותני שירות, שוכרים ומשכירי מבנים וכיוצ”ב. הטיפול כולל ניהול מו”מ עם צדדים שכנגד, עורכי הדין והיועצים שלהם. לטיפול זה חשיבות עליונה, בעיקר כדי לוודא שההתחייבויות שהחברה ומנהליה לוקחים, מגובות בסעיפי הביטוח הנכונים בפוליסות
סיוע בטיפול בתביעות- במקרה של אירוע ביטוחי אנחנו יודעים לברר את הפרטים הרלוונטיים כדי שהאירוע יהיה מכוסה בפוליסה. אנחנו מנחים את המנהלים כיצד לפעול וכיצד להציג את האירוע בפני חברת הביטוח. אנחנו מסייעים לבנות את התביעה באופן נכון, ולהכניס את הדרישות לפיצוי לפי הסעיפים הנכונים ומגבלותיהם, ומבררים את פרטי התביעות במטרה לצמצם נזקים אפשריים ולמנוע העלאת תעריפי ביטוח. במקביל, אנחנו מכירים את השמאים ויודעים לבקש מהסוכן ומחברת הביטוח לשלוח את השמאי המתאים לכל תחום תביעות. במקרים שנדרשת תביעה משפטית, נגד צד ג’ או נגד חברת הביטוח, אנחנו מסייעים לעורכי הדין של הלקוח בתחום הביטוחי.
סיוע בהבנת מערכי הביטוח, בדרישות מקומיות ובמבנה פוליסות בחברות בת ובפרויקטים בחו”ל.
אנחנו מקיימים, לפי בקשות הלקוחות, הדרכות למנהלי החברה בתחומיהם: חבות מוצר לאנשי הטכנולוגיה, השיווק והרכוש ולאנשי התפעול והתחזוקה, וחבות מעבידים למערכת ניהול משאבי אנוש, אחריות נושאי משרה למנהלים וכד’.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה לחץ כאן

תמיד כאן לשירותכם: