לשכת סוכני הביטוח פרסמה את סקר שביעות הרצון מהשירות בקרב סוכני ביטוח בתחום הפנסיוני. בין היתר הסקר בחן את שביעות הרצון הכללית, משך זמן הטיפול בתביעות והוגנות הטיפול
ארנולד נטייב, אתר ice.co.il
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (חמישי), את סקר שביעות רצון מהשרות בקרב סוכני ביטוח בתחום הפנסיוני. הסקר בוצע על ידי מכון שריד דירג בחודש דצמבר 2020, ודירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם וכלל 647 סוכנים. בין היתר הסקר בחן את שביעות הרצון הכללית ומשך זמן הטיפול בתביעות.
במקום הראשון בשביעות הרצון הכללית מחברות הביטוח בתחום הפנסיוני זכתה חברת איילון עם ציון של 8.18 אחריה כלל עם 7.51, מנורה מבטחים קיבלה 7.04, הראל במקום הרביעי עם 6.95 מגדל במקום החמישי עם 6.42, סוגרות את הרשימה הפניקס עם 6.21 ו-אלטשולר שחם עם 5.54.
במשך זמן הטיפול בתביעות, חברת איילון נמצאת במקום הראשון, עם 8.1, אחריה נמצאת חברת הביטוח כלל עם ציון של 7.79. במקום השלישי חברת הביטוח הראל, מגדל במקום הרביעי,
במקום החמישי ממוקמת …. וסוגרת את הרשימה …..
בתחום הוגנות הטיפול בתביעות במקום הראשון בשביעות הרצון נמצאת חברת כלל עם ציון של 8.05, במקום השני איילון עם 8.03, אחריהן במקום השלישי……
בתהליך ניוד הפוליסות בחברה חברת איילון ממשיכה לשמור על מקומה עם ציון של 8.3, לעומת אלטשולר שחם שבמקום ….
לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ICE.CO.IL