fbpx

סוכני הביטוח עובדים על הציבור – מזיזים מיליארדים, כי הם מקבלים עמלות שמנות

התשקיף של מור חושף – מור משלמת עמלות לסוכנים יותר משהיא מקבלת דמי ניהול מהחוסכים; מי נתן כזה כוח לסוכנים, למה צריכה לקום על זה וועדת חקירה ושלא תחשבו בטעות שהתכוונו לכל סוכני הביטוח – יש גם סוכני ביטוח טובים וישרים

גיא טל, אתר ביזפורטל

מי באמת שולט בחסכונות של הציבור? יש רשימה ארוכה של גופים מוסדיים שמנהלים את הכסף של הציבור, ואנחנו נוטים להעריך שהם אלו שאחראים על הכסף הגדול של הציבור – הם מייצרים תשואה ומרוויחים בשבילנו. כשזה מצליח אנחנו מרוצים, כשזה לא מצליח, אנחנו מאוכזבים ואולי עוזבים. אז זהו – התמונה הזו חלקית מאוד. זה תקף לחלק מסוים באוכלוסייה. חלק אחר וגדול (כנראה מאוד) פועל בהתאם לעצות שהוא מקבל, וממי הוא מקבל עצות? משווקי השקעות וסוכני ביטוח. התפקיד החדש של סוכן הביטוח כבר מזמן לא קשור רק לעולם הביטוח. זו שערורייה. מי שבאמת אחראי על תזוזת הכספים, מי שמתקשר אליכם ואומר לכם שכדאי לעבור לקופה א' או לקרן השתלמות ב' זה סוכן ביטוח. מה לו ולפיננסים? אלוהים יודע. נתקלנו בסוכני ביטוח שמעבירים עשרות מיליונים ואין להם מושג בהשקעות. אז למה הם מעבירים כספים מגוף מגוף? למה הם מתקשרים אליכם ומציעים לכם הצעות פיננסיות? כי …..

התשקיף של מור קופת גמל, חברה בת של מור השקעות שעומדת להנפיק בבורסה לפי שווי של 670 מיליון שקל, חושף את מה שידוע, אבל בצורה קיצונית יותר. אתם תראו את זה גם בדוחות של אלטשולר שחם גמל ודוחות נוספים של מנהלי פנסיה וגמל. סוכני הביטוח גובים באופן שוטף עמלה שהיא חלק מדמי הניהול. זו עמלה לא נמוכה, במקרים רבים 25% ומעלה, יש גם מקרים של 30% ומעלה מדמי הניהול שלכם….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר ביזפורטל

תמיד כאן לשירותכם: