fbpx
צמיחה

מדד שירות קופות הגמל: ילין לפידות שוב במקום הראשון

רשות שוק ההון פרסמה את דירוג קופות הגמל ברמת השירות ללקוחות: אחרי ילין לפידות גמל מדורגת אינפיניטי וגמל מור שלישית.

אתר וואלה!

מנכ"לית ילין לפידות גמל: "תחושת הסיפוק היא עצומה מאחר ושירות מצוין הוא חלק מתרבות הניהול שלנו"
בית ההשקעות ילין לפידות הוא בית ההשקעות המוביל במדד השירות של קופות הגמל של רשות שוק ההון, שהתפרסם היום (שלישי). ילין לפידות קיבלו 88 נקודות, לעומת 81 לאינפיניטי שבמקום השני, ו-76 למור גמל שמבקום השלישי.

על פי רשות שוק ההון, מדד השירות מורכב מארבעה רכיבים: שביעות רצון והמלצת לקוחות (65% ממדד השירות) המשקפת את מידת שביעות רצון מהחברה ומידת המלצה על החברה. במדד שביעות רצון והמלצת לקוחות טעות הדגימה המקסימאלית בגופים שנבדקו היא 1.6%.

רכיב נוסף הוא תלונות הציבור (20% ממדד השירות) – משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2021 בתחום הגמל, ואת מספר התלונות בהן נמצא שהגוף המוסדי לא פעל כנדרש ונתן פיצוי או סעד למתלונן, באותה השנה. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד הגוף המוסדי וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

זמני מענה טלפוני (10% ממדד השירות) – משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של הגוף המוסדי ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב). ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר. שביעות רצון מפעולות דיגיטליות…….

 

לחץ כאן לקריאת המשך הכתבה באתר וואלה!

 

צמיחה
תמיד כאן לשירותכם: